مجید جمشیدیان به عنوان مدیرکل حراست شهرداری اصفهان معرفی شد

با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از اعضای شورای شهر از خدمات رسول امینی به عنوان مدیرکل سابق حراست شهرداری اصفهان تقدیر و مجید جمشیدیان به عنوان مدیرکل حراست شهرداری اصفهان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، علی قاسم زاده شهردار اصفهان صبح امروز (پنجشنبه) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل حراست شهرداری اصفهان با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدوارم ما هم بتوانیم با روحیه جهادی، عرصه‌ای از دفاع مقدس را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول در ذات هستی اصلی اجتناب ناپذیر است و در سازمان‌ها و جوامع هم ایجاب می‌کند که تغییر ایجاد شود، گفت: در اصل تغییر قضاوتی نیست که با همین نگرش از زحمات آقای امینی، مدیرکل حراست سابق شهرداری کمال تشکر و قدردانی را دارم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: ضمن نظم و انضباط آنچه برای ما در همه فعالیت‌ها مهم است، خروجی اقدامات است. اگر حراست در سازمانی تشکیل شود، اما خروجی نداشته باشد، فساد رخت برنبندد و رضایت عمومی حاصل نشود، در سیستم اشکال وجود دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: در دوره جدید مدیریت شهری و به کمک مدیر کل جدید بتوان بعد از چند سال توفیق خدمت، سطح رضایت مردم از شهرداری را افزایش داد.

قاسم زاده با بیان اینکه مدیرکل جدید هر چند در اصفهان نبوده اما در شهرداری کار کرده و انتظار می‌رود از تجارب وی به نفع شهرداری اصفهان استفاده شود، گفت: در خانواده حراست شهرداری اصفهان، افراد متخصص زیادی حضور دارند و قرار اول ما هم در شهرداری اولویت انتخاب از میان همین خانواده بوده است اما باید در یک خانواده انسجام وجود داشته باشد به همین خاطر در نهایت به جمع بندی برای انتخاب یک مدیر از بیرون شهرداری رسیدیم.

وی افزود: در کوتاه مدت اتفاقات خوبی در خانواده حراست شهرداری رخ خواهد داد و آرامش و رضایت مردم را می‌توانیم به این نهاد برگردانیم.

پیشگیری و صیانت برای حصول رضایت مردم باشد

غلامی، مدیر کل حراست استان اصفهان در این نشست، اظهار کرد: فلسفه وجود حراست، حفاظت از اماکن، پرسنل، اسناد و مدارک و اطلاعات دیجیتال یا همان حوزه آی تی است.

وی ادامه داد: وظیفه ذاتی حراست صیانت از سرمایه اجتماعی و کادر شهرداری است و تلاش همه عوامل و نیروها باید منجر به خروجی مطلوب برای جامعه که همان رضایت عمومی است، شود.

مدیر کل حراست استان اصفهان با بیان اینکه مسئولیت حفاظت و صیانت از سازمان و دستگاه‌ها بر عهده نیروهای حراست است، اظهار کرد: باید پیشگیری و صیانت در دستور کار قرار گیرد تا رضایت مردم حاصل شود.

پیش بینی، پیشگیری، اصلاح و اقدامات سلبی برای نظارت در حوزه شهرداری

همچنین رسول امینی، مدیرکل سابق حراست شهرداری اصفهان در این جلسه، اظهار کرد: اداره کل حراست شهرداری اصفهان یکی از ادارات پرتلاش و فعالی است که نیروهای خدمت گذار در آن در همه بخش‌های شهرداری حضور دارند و اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: در اداره کل حراست شهرداری وظایفی را بر عهده داریم که جزو تکالیف ذاتی بوده و حراست از پرسنل، حفاظت اسناد، حفاظت فیزیکی و حفاظت آی تی را شامل می‌شود که هر کدام از اینها زیرمجموعه‌هایی را نیز در خود دارد.

مدیرکل سابق حراست شهرداری اصفهان گفت: در حوزه این اداره کل محورهای اصلی نظارتی مبتنی بر چهار اصل، پیش بینی، پیشگیری، اصلاح و اقدامات سلبی است.

وی با اشاره به اینکه در پیش بینی، موضوعاتی که احساس کنیم مفسده‌انگیز است یا انحرافی در آن ایجاد می‌شود را احصا کرده و در مقابل این موارد، یک سری اقدامات پیشگیرانه انجام می‌دهیم، افزود: اگر این اقدامات ویژگی بازدارنده خود را نداشته باشد، در مرحله بعد اصلاح را انجام خواهیم داد.

امینی تصریح کرد: اگر اصل سوم هم که اصلاح است محقق نشد، مجبوریم افراد یا فرآیندها را از آن حوزه جدا و فرآیند جدید را جایگزین کنیم. در کنار این وظایف منشور سازمانی هم وجود دارد که ملاک عمل ما قرار دارد.

حرکت حراست شهرداری بر محور «حراست عدالت محور و فساد ستیز»

مجید جمشیدیان، مدیرکل حراست شهرداری اصفهان نیز در این جلسه اظهار امیدواری کرد: شهرداری با کمک همه افراد حراستی پویا داشته و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار «حراست عدالت محور و فساد ستیز» حرکت کند.

وی افزود: امیدوارم در این مدت عملکرد حراست شهرداری اصفهان لایق مردم شریف این شهر باشد.

کد خبر 524169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.