سخنرانی رئیسی در سازمان ملل منشور سیاست خارجی ایران بود

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رئیس جمهور ایران رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم را بر اساس حکمت، عزت و مصلحت استوار دانست و مطالبی را در خصوص اقدامات خصمانه آمریکا به ویژه در حوزه حمایت از تروریسم و رژیم صهیونیستی بیان کرد.

سید رضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اظهارات ابراهیم رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار کرد: سخنرانی رئیس جمهور در صحن علنی سازمان ملل متحد، منشوری از سیاست خارجی جمهوری اسلامی بود؛ زیرا ابراهیم رئیسی بر اساس اسناد بالا دستی، رویکرد دولت سیزدهم در طی ۱۵ دقیقه اعلام کرد.

وی افزود: رئیس جمهور ایران رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم را بر اساس حکمت، عزت و مصلحت استوار دانست و مطالبی را در خصوص اقدامات خصمانه آمریکا به ویژه در حوزه حمایت از تروریسم و رژیم صهیونیستی بیان کرد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تاکید کرد: رئیس جمهور در اظهارات خود به موضوع خروج غیرقانونی آمریکا از توافق بین‌المللی برجام اشاره کرد و در ادامه به جنایات هم پیمانان این کشور در جنگ یمن پرداخت.

صدرالحسینی یادآور شد: نکته مهمی که در سخنان ابراهیم رئیسی مورد توجه قرار گرفت، ابراز تأسف وی در خصوص تحریم اقلام و مواد دارویی از سوی آمریکا بود؛ رئیسی اعلام کرد علی‌رغم تحریم‌های دارویی ایران، دانشمندان این سرزمین توانستند بخش‌ها اعظمی از داروهای مورد نیاز را تأمین کنند.

کد خبر 524153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.