وضعیت خدماتی و عمرانی حسن آباد کرج نامطلوب است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج وضعیت خدماتی و عمرانی منطقه حسن آباد را نامطلوب دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی محمودآبادی در بازدید از محله حسن آباد کرج که صبح امروز (پنجشنبه) انجام شد، با بیان اینکه این منطقه دارای معضلات فراوانی بوده که رفع آن نیازمند عزم جدی است، اظهار کرد: سهل انگاری و کم کاری از گذشته در این منطقه وجود داشته و نگاه کمتری به این منطقه شده است؛ انتظار می‌رود نسبت به مشکلات در اسرع وقت اقدامات و پیگیری‌های لازم شود.

وی وضعیت خدماتی و عمرانی منطقه حسن آباد را نامطلوب دانست و گفت: در این حوزه که حداقلی‌ترین خواسته شهروندان است باید حرکتی جهادی شود تا امید به منطقه حسن آباد بازگردد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به ۱۵ مورد اساسی در جهت رفع معضلات و مشکلات حسن آباد اشاره کرد و افزود: تراش و روکش آسفالت خیابان اصلی حسن آباد، کف پوش و نیمکت وسط بلوار بازار روز، هم سطح سازی پیاده رو، لکه گیری و آسفالت معابر، احداث فضای سبز و پارک و زمین ورزشی از جمله خواسته‌های مردم این محله است.

کد خبر 524147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    لطفا به ساخت وساز خانه های حسن آباد وخیابان کشی رسیدگی شود خانه ها همه قدیم ساخت هستند باطبقه زیاد وبا اصول ساخته نشده اند وبا آمدن زلزله فاجعه بزرگی پیش می آید که غیر قابل جبران است