ماجرای اسید پاشی به صورت ترلان پروانه چیست؟

روز گذشته ترلان پروانه تصویری از خود با صورت باندپیچی شده منتشر کرد که ظاهرا نشان می داد وی قربانی اسیدپاشی شده است.

به گزارش ایمنا، روز گذشته ترلان پروانه هنرمند جوان کشورمان تصویری از خود با صورت باندپیچی شده منتشر کرد که ظاهراً نشان می‌داد وی قربانی اسیدپاشی شده است. انتشار این عکس نگرانی بسیاری را به دنبال داشت و این پرسش را در ذهن آنها ایجاد کرد که ماجرای اسیدپاشی به صورت ترلان پروانه چیست؟

حالا مشخص شده که این عکس دردناک مربوط به فیلمی به نام «پری سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که وی در آن نقش آفرینی کرده و اکران آنلاین آن از روز ۲۸ شهریورماه آغاز شده است.

.ماجرای اسید پاشی به صورت ترلان پروانه چیست؟

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «پری‌سا» آمده است: «پری سا دختر جوان و زیبایی که به خاطر ظاهر جذابش به عنوان مدل برای معرفی برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند اما فرد ناشناسی ناغافل روی صورتش اسید پاشیده است و پری‌سا زیبایی‌اش را از دست می‌دهد. پلیس به چندین نفر مظنون شده و شروع به تحقیقات می‌کند…»

عباس غزالی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، شقایق فراهانی، حمید گودرزی، مارال فرجاد و صحرا اسداللهی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز است و با حضور در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری در سال ۸۴ دیده شد. او تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری از جمله «مصائب شیرین ۲»، «بخاطر پونه»، «شیفت شب» و «مردن به وقت شهریور» ایفای نقش کرده است. این هنرپیشه ۲۳ سال در تازه‌ترین مجموعه تلویزیونی خود در «شب‌های مافیا» حاضر شده است.

این بازیگر چندی پیش در فهرست ۱۰ زن زیبای دنیا قرار گرفت. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» شد.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 524142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 1
    اسید پاشی حکمش اعدامه
  • صحاح ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    موقع اسید پاشی باید نواحی ساوخته شده را آب فشار خیلی قوی شست به طوری که به سایر نقاط سرایت نکند