آماده سازی ۱۰ دستگاه اتوبوس برای انجام واکسیناسیون سیار

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس برای انجام واکسیناسیون سیار توسط این سازمان تجهیز و آماده سازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم اظهار کرد: در راستای تکریم و رفاه حال زائران و مجاوران و با همکاری بسیج جامع پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۱۰ دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی توسط کارشناسان و مهندسان سازمان به صورت موقت تغییر داده شده و برای واکسیناسیون سیار تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی و تجهیز این ۱۰ دستگاه اتوبوس مبلغی حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: برای رفاه حال مردم فضای واکسیناسیون برای بانوان و برادران در این اتوبوس‌ها جدا سازی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: این اتوبوس‌ها که امروز _چهارشنبه ۳۱ شهریورماه_ با حضور نماینده محترم ولی فقیه، استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد رونمایی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شده است، با کمک حوزه بهره برداری در مناطق حاشیه‌ای شهر که امکان راه اندازی مرکز ثابت واکسیناسیون نیست و همچنین مجتمع‌هایی مانند مجتمع نگهداری سالمندان، برای انجام واکسیناسیون حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 524097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.