موسوی: نیروی هوایی ارتش توانمندی مقابله با هر تهدیدی را دارد

فرمانده کل ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند به هر تهدیدی پاسخ قاطع دهد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آئین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی هوایی ارتش که صبح امروز -چهارشنبه ۳۱ شهریورماه- در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: زائرین امام حسین (ع) قدم به قدم به دیار عشق نزدیک می‌شوند و همه ما دل‌هایمان همراه کسانی است که با شوق بین‌الحرمین در حال راهپیمایی هستند.

وی با تشکر از خدمات و اقدامات امیر نصیرزاده در دوران مسئولیت خود، گفت: من شهادت می‌دهم که امیر سرتیپ نصیرزاده با تلاش و مجاهدت، به عهدی که بسته بود وفا کرد که این جای تشکر دارد، البته ایشان امروز در جایگاه والاتری مشغول به خدمت شدند و امیدواریم در همکاری با سردار سرلشکر باقری این توفیقات همچنان ادامه داشته باشد.

فرمانده کل ارتش با تبریک به امیر سرتیپ واحدی به دلیل انتصاب به عنوان فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امیر واحدی مورد اعتماد فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفتند که جای تبریک دارد. شما سکان دار نیرویی شدید که سراسر کارنامه آن، همه افتخار و سربلندی است.

موسوی ادامه داد: خلوص نیت و روحیه انقلابی در تمامی کارکنان نیروی هوایی ارتش وجود دارد و با ورود به پایگاه‌های این نیرو توجه ویژه شهدا به این مجموعه‌ها را به خوبی احساس می‌کنیم.

وی افزود: انتظارات مقام معظم رهبری از نیروی هوایی بالا است، چون ظرفیت‌های عظیم را در نیروی هوایی و کارکنان این نیرو به خوبی می‌بینند و به دلیل همین ظرفیت‌های عظیم است که نگاه ویژه‌ای به نیروی هوایی دارند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: نیروی هوایی دارای سرمایه بزرگی از کارکنان ولایی و متخصص است و استفاده از این فرصت‌ها حتماً می‌تواند موجب موفقیت این نیرو باشد. امروز نیروی هوایی در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند به هر تهدیدی پاسخ قاطع دهد.

موسوی با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین تاکید کرد: نیروی هوایی امروز در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده که موفقیت‌ها و دستاوردهای این نیرو در حوزه پهپاد از جمله این دستاوردهاست.

وی به آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخ به تهدیدات احتمالی اشاره کرد و گفت: ما با توجه به توانمندی‌های که در نیروهای مسلح داریم هر تهدیدی که متوجه استقلال، نظام، حدود و ثغور، آرمان‌ها و منافع ملی باشد را با تمام توان پاسخ خواهیم داد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: نیروی هوایی پر از انسان‌های متعهد، انقلابی، جهادی، تحصیل کرده و پا در رکاب است، این نیرو نه تنها برای اداره خود و در اختیار گرفتن مسئولیت‌ها در سطح نیروهای مسلح انسان‌های قابل توجه‌ای دارد، بلکه می‌تواند به کشور مدیرانی توانمند و دانشمند ارائه دهد.

موسوی، هم افزایی و همکاری را عامل موفقیت در مسئولیت‌های مختلف دانست و گفت: ما ظرفیت‌های زیادی داریم که اگر هم‌افزا در کنار هم قرار بگیرند، قدرت بیشتری را برای کشور به همراه خواهند آورد.

وی ادامه داد: سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌ها تدوین و تبیین شده و راه کاملاً روشن پیش روی ماست و برای پیشرفت حتی یک روز را هم از نباید دست بدهیم.

کد خبر 524046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.