حسن‌زاده سوپرگل زد/خوشحالم که چندین بازیکن گیتی‌پسند در ترکیب تیم ملی هستند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تعطیلی لیگ به نفع همه تیم‌ها به جز گیتی‌پسند است، زیرا پنج نفر از بازیکنان خوب تیم در اختیار تیم ملی هستند و تمرینات به خوبی شکل نمی‌گیرد و دیگر تیم‌ها با نفرات بیشتری تمرین می‌کنند، اما گیتی‌پسند از حضور بازیکنان در تیم ملی استقبال می‌کند.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با سه بازی مرحله گروهی تیم ملی فوتسال در جام جهانی، اظهار کرد: سه بازی که در مرحله گروهی داشتند باعث شد به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنند و مسیر همواری را هم انتخاب کردند. بچه‌ها جلوی صربستان خوب بازی کردند و روبه‌روی آمریکا با وجود اینکه پیروز شدیم ولی نتوانستیم تیم همیشگی باشیم که در کل برای دور مقدماتی خوب بود.

وی ادامه داد: راجع به بازی با آرژانتین نمی‌شود مباحث فنی انجام داد، زیرا تیم ملی به دنبال یک تساوی یا باخت خفیف بود تا به عنوان تیم دوم صعود کنند و مقابل ازبکستان مسیر هموارتری داشته باشند. مطمئن هستم در هر بازی شرایط بهتر می‌شود و هرچه بازی‌ها سخت و حساس‌تر باشند بازیکنان عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه گل اصغر حسن‌زاده مقابل آرژانتین جزو بهترین گل‌های جام جهانی است، تصریح کرد: گل حسن‌زاده یک سوپرگل بود که اگر با نتیجه تساوی تیم ملی همراه بود جذاب‌تر می‌شد، وی یک بازیکن بزرگ و باهوش است که در مواقع سخت دست تیم ملی ما را خواهد گرفت.

کشاورز در خصوص حضور پنج بازیکن گیتی‌پسند در تیم ملی، خاطرنشان کرد: تعطیلی لیگ به نفع همه تیم‌ها به جز گیتی‌پسند است، زیرا پنج نفر از بازیکنان خوب تیم در اختیار تیم ملی هستند و تمرینات به خوبی شکل نمی‌گیرد و دیگر تیم‌ها با نفرات بی تری تمرین می‌کنند، اما گیتی‌پسند از حضور بازیکنان در تیم ملی استقبال می‌کند و خوشحال هستیم که چندین بازیکن گیتی پسند در ترکیب تیم ملی هستند و کمک می‌کنند.

وی اضافه کرد: در دقایقی از مسابقات تیم ملی پیش آمده که چند بازیکن یک تیم باشگاهی در زمین قرار بگیرند و چون هماهنگی بیشتری دارند می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه در جام جهانی نمی‌شود تیمی را دست کم گرفت، گفت: نمی‌شود با توجه به گذشته حرف زد ولی همیشه ازبکستان را بردیم و مقابل این تیم خوب بازی کردیم، هر بازی شرایط خاص خود را دارد و دیگر بازی‌های تیم ملی در جام جهانی حذفی و حساس است، اما می‌توان گفت به قرعه خوبی خوردیم.

کشاورز افزود: تمام بازی‌ها در جام جهانی سخت است ولی پیش بینی من این است که تیم ملی ایران با تمرکز بالا ازبکستان را شکست می‌دهد و در بازی بین قزاقستان و تایلند، قزاقستان برنده خواهد شد که این تیم را هم می‌توانیم از پیش‌رو برداریم و جزو چهار تیم برتر جام جهانی باشیم. از بازیکنان تیم ملی خواهش می‌کنم هیچ تیمی را دست کم نگیرند و با تمام توان بازی کنند ما هم برای آنها دعا می‌کنیم تا با نتایجی درخشان به ایران بازگردند.

کد خبر 523969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.