۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
هوای اصفهان سالم است

هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن روی شاخص ۹۸ در وضعیت زرد و سالم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _چهارشنبه ۳۱ شهریورماه _ با قرار گرفتن روی شاخص ۹۸ در وضعیت زرد و سالم ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان پروین و احمدآباد به ترتیب روی شاخص ۸۰ و ۱۲۱ در وضعیت سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه خرازی بر روی شاخص ۱۲۳ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه باهنر بر روی شاخص ۹۳ و در وضعیت سالم است، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه رودکی و استانداری به ترتیب روی شاخص ۹۳ و ۹۴ در وضعیت سالم قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر و سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۶۱ و ۱۵۸ در وضعیت سالم و ناسالم برای عموم قرار دارد، دستگاه سنجش کیفیت هوای مبارکه بر روی شاخص ۷۶ و در وضعیت سالم است.

همچنین شاخص کیفی هوا در محدوده رهنان، میدان انقلاب و فرشادی نیز به ترتیب بر روی اعداد ۹۳، ۱۱۸ و ۸۱ است و در وضعیت سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس و سالم قرار دارد.

محدوده کاوه و فیض نیز از نظر کیفیت هوا به ترتیب در وضعیت سالم و پاک و بر روی شاخص ۷۹ و ۳۸ قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 523922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.