نیروی کافی برای کمک‌رسانی نداریم

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فارسان، گفت: دو نفر از چهار نیروی فعلی در شرف بازنشستگی هستند؛ لذا درخواست شده تا جذب نیرو صورت بگیرد، اما ممکن است این مهم دو تا سه سال طول بکشد و بارها به دستگاه‌های مرتبط اعلام شده که نیروی کافی برای کمک‌رسانی نداریم.

افشین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در گذشته این آتش نشانی چهار نیرو داشت که سه سال پیش دو نفر از آنان بازنشسته شده و پس از طی مراحل قانونی، سال گذشته دو نفر جایگزین شدند که مجدد مجموع نیروها به چهار نفر رسید.

وی افزود: این جذب نیرو سه سال طول کشید و همواره به دفتر امور شهری این امر اعلام شد. در طول این دوران هم چند نیروی شهرداری دوره‌های آموزشی لازم را گذراندند تا کار رها نشود و در مواقع لزوم به آتش نشانی کمک کردند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فارسان تصریح کرد: دو نفر دیگر از نیروهای فعلی در شرف بازنشستگی هستند؛ لذا درخواست شده تا جذب نیرو صورت بگیرد، اما ممکن است این مهم دو تا سه سال طول بکشد و بارها به دستگاه‌های مرتبط اعلام شده که نیروی کافی برای کمک‌رسانی نداریم.

نظری تاکید کرد: اگر در شهر حادثه‌ای رخ دهد و نیروها بیرون از شهر باشند، کسی این موضوع را نمی‌پذیرد؛ زیرا آتش نشانی در حادثه حاضر نبوده و این مهم به اطلاع مسئولان رسانده شده است. تاکنون این گونه عنوان شده که جذب خودرو و نیرو در دهیاری‌ها توسط آتش نشانی شهر فارسان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود بافت قومی و فرهنگی شهر ممکن است این امر مشکلات اجتماعی ایجاد کند.

کد خبر 523888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.