اشتغال‌زایی سازمان میادین برای بیش از چهار هزار و ۶۰۰ شهروند قمی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اشتغال‌زایی چهار هزار و ۶۵۸ شهروند قمی توسط این سازمان به‌صورت مستقیم خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل شهری اظهار کرد: تا پایان سال ۹۹ تعداد چهار هزار و ۶۸۵ نفر به‌صورت مستقیم و همین تعداد نیز به‌طور غیرمستقیم از ماحصل فعالیت‌های سازمان مشغول به کار شدند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این بوده که اشتغال متقاضیان کسب‌وکار را در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌های همشهری، بازارچه‌های ریحان، جایگاهCNG، کیوسک‌های تنقلات و مطبوعات انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: همچنین کیوسک‌های عرضه بهداشتی یخ، روز بازارها، بازارهای فصلی و مناسبتی، شهرک صنوف، شهرک خودرویی و میدان شهید رجایی که سازمان در آن‌ها فعالیت دارد، از مکان‌هایی است که شهرداری شرایط ایجاد اشتغال افراد را در آن فراهم کرده و همچنان نیز این مهم ادامه دارد.

مظفری درباره ساماندهی کارگران ساختمان و فصلی نیز گفت: این موضوع در دستور کار سازمان بوده و اقدامات در حد وظیفه سازمانی توسط سازمان میادین صورت گرفته و به تعهدات خود عمل کرده‌ایم.

کد خبر 523886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.