فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح مصلی آماده بهره برداری است

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: فازدوم تقاطع غیرهمسطح زندگی شامل میدان و دور برگردان در همسطح آماده بهره برداری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: فاز اول این پروژه شامل زیرگذر به طول ۱.۳ کیلومتر ۲۶ اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری رسید.

وی افزود: دلایل احداث این تقاطع ایجاد دسترسی جدید به شهرک رجایی، خروج محور مصلی و شهید نواب صفوی از بن بست، ایجاد دسترسی دوم به بهشت رضا و کاهش ۱۴ کیلومتری دسترسی مردم منطقه به بلوار مصلی و حرم مطهر بود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه پروژه در اجرا با معارضات بسیار زیادی از جمله یک خط لوله انتقال گاز دو کیلومتری روبرو بود، اظهار کرد: همچنین کال قره خان در قسمت کندرو اجرا نشده بود لذا همزمان با اجرای پروژه کال قره خان که وظیفه جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی را برعهده دارد نیز در این محل اجرا شد.

کاظمی تصریح کرد: یکی دیگر از معارضات موجود در مسیر پروژه مصلی، کابل‌های برق فشارقوی، کابل‌های مخابرات و همچنین لوله فاضلاب اصلی شهر بود که با تلاش بسیار برطرف شد.

وی ادامه داد: پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی شامل زیرگذر، میدان و دوربرگردان‌ها در سطح با احتساب ۳.۵ هکتار فضای سبز، نور پردازی و رفع معارضات بود که فاز اول آن شامل زیرگذر اردیبهشت بهره برداری و فاز دوم آن نیز شامل میدان در سطح و کنار گذرها اکنون آماده بهره برداری شده است.

کد خبر 523876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.