آمار کرونا سیستان و بلوچستان ۳۰ شهریور؛ ۴ فوتی و ۶۶ بستری جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌ و چهار مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

سید محمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _سه شنبه ۳۰ شهریورماه_ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان ۶۶ نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان ۴ فوتی ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان، در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۲۳۴ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه تعداد کل موارد فوت ناشی از کرونا در استان سیستان و بلوچستان به دو هزار و ۵۲۸ نفر رسیده است، تصریح کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس، در صورت مشاهده علائم اولیه بیماری، جهت تشخیص به موقع بیماری، افراد باید به نزدیک‌ترین مرکز غربالگری سرپایی کرونا در محل سکونتشان مراجعه کنند.

کد خبر 523821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.