عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ شهریورماه

در این بسته خبری از نصب شیرهای هیدرانت در مناطق حادثه خیز گرگان تا هرس پاییزه در بجنورد و طرح ساماندهی شهری در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

طرح حذف کنده‌های خشک و قدیمی درختان در قزوین

محمد صالح صالحی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: به منظور مناسب سازی و ایمن سازی حاشیه معابر و بهبود بهداشت محیط شهری، طرح جمع آوری کنده‌های خشک و قدیمی درختان از سطح معابر شهر اجرایی شد.

لزوم تدوین طرح تفصیلی شهر ساری

جواد طالبی، شهردار ساری با اشاره به نقش مدیریت شهری در توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی و کاهش معضلات اجتماعی در این مناطق، اظهار کرد: با رویکرد زیست‌پذیری شهری می‌توان نگاه توسعه‌ای به سکونتگاه‌های غیر رسمی را بسط و گسترش داد و در این راستا تدوین طرح تفصیلی شهر اهمیت زیادی دارد.

خودکفایی شهرداری بوکان در تولید انواع جدول و قطعات بتنی

محمد مجدی، سرپرست شهرداری بوکان گفت: کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری در سال گذشته با تولید بیش از ۵۰ هزار قطعه از انواع جدول و قطعات دیگر بتنی، نیاز پروژه‌های عمرانی این شهرداری را در جدول گذاری، احداث کانال و جوی جهت جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی و نیز احداث بلوار و فضاهای سبز مختلف در سطح شهر تأمین کرده است.

نصب ۶ عدد «شیر هیدرانت» در مناطق حادثه خیز گرگان

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از نصب ۶ عدد شیر هیدرانت در مناطق حادثه خیز سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور ارتقا سطح ایمنی شهر، تعداد ۶ عدد شیر هیدرانت در نقاط حادثه خیز و با تراکم بالای جمعیت نصب شد.

اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان شهرداری فردیس

محمدحسین جعفری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس گفت: با هدف ریشه‌کنی ویروس کرونا و کاهش شیوع آن میان کارکنان، همچنین ارائه خدمات ایمن و مطلوب‌تر به مراجعه کنندگان، طرح واکسیناسیون کارکنان شهرداری فردیس با اولویت کارکنان عملیاتی و اجرایی انجام شد.

آغاز هرس پاییزه فضاهای سبز شهر بجنورد

عباسعلی مهماندوست، رئیس سازمان سیما و منظر شهری شهرداری بجنورد از آغاز هرس پاییزه فضاهای سبز شهری خبر داد و گفت: همزمان با شروع فصل سرما، هرس پاییزه شامل هرس چمن‌ها و شمشادها به صورت گسترده در سطح شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها آغاز می‌شود.

۶۰ درصد مغازه داران در زرند زباله‌های خود را جلوی مغازه‌ها رها می‌کنند

مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند ریختن زباله‌ها توسط مردم به خصوص کسبه در سطح شهر را عادتی نامطلوب و ناپسند دانست و با اعلام اینکه متأسفانه این امر تبدیل به کاری روزانه شده است، گفت: ریختن زباله‌ها در معابر و جوی‌های سطح شهر علاوه بر نازیبا شدن منظر شهری موجب به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شود.

بازدید سرزده اعضای شورای اسلامی شهر قدس از سازمان مدیریت پسماند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اشرفی، حسین چناقچی و اصلان مهینی، اعضای شورای اسلامی شهر قدس به صورت سرزده از قسمت‌های مختلف سازمان مدیریت پسماند و خدمات موتوری شهرداری قدس بازدید نموده و مسائل و مشکلات این سازمان را بررسی و راهکارهای مناسب قانونی را ارائه کردند.

صدور مجوز به کارگیری ۶۱۵ نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری‌ها

مهدی جمالی‌نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از صدور مجوز به‌کارگیری ۶۱۵ نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری کلانشهر تبریز و تعدادی از شهرداری‌های استان‌های قزوین، گیلان، گلستان و قم در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

کد خبر 523804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.