شورای شهر قزوین از مرتضی رمضانی ورزشکار طلایی پاراالمپیک تقدیر می‌کند

عضو شورای شهر قزوین از اهدای جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی به ورزشکار پاراالمپیکی قزوینی توسط شهرداری قزوین خبر داد.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ورزش در بعد همگانی و قهرمانی اظهار کرد: شورای شهر قزوین برای حمایت از ورزشکاران قهرمان که در سطح ملی و جهانی فعالیت دارند برنامه‌های مدونی دارد که با همکاری شهرداری اجرا خواهد شد، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش رغبت مردم به ورزش‌های همگانی در اولویت شورای شهر قرار دارد.

وی تصریح کرد: شورای شهر قزوین با اهدای ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به مرتضی رمضانی ورزشکار طلایی پاراالمپیکی موافقت کردند و طی مراسمی این مبلغ جهت قدردانی از ورزشکار قهرمان ملی اهدا خواهد شد. مرتضی رمضانی ورزشکار طلایی پاراالمپیکی شهر قزوین جز تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی بود که توانست همراه با قهرمانان کشور موفقیت چشمگیری در عرصه جهانی کسب کند.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شورای شهر به همراه شهرداری در کنار ورزشکاران طلایی هست و در چارچوب اختیارات قانونی هر کاری که به رشد ورزش کمک کند انجام می‌دهد تا ورزش بخشی از شادابی مفید شهروندان نهادینه شود، ورزش‌کاران قهرمان الگوهای خوبی برای گرایش جوانان به ورزش هستند و ظهور نخبگان ورزشی را از میان استعدادهای مختلف سبب می‌شوند.

کد خبر 523715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.