دماسنج و رطوبت‌سنج شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت شیائومی اخیرا از یک دماسنج الکترونیکی رونمایی کرده است که می‌توان از آن به عنوان رطوبت‌سنج نیز استفاده کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سلامت دستگاه تنفس افراد در منزل به دما و رطوبت موجود در محیط بستگی دارد، تغییر دما و رطوبت موجود در منزل باعث بروز آلرژی و مشکلات پوستی می‌شود. شرکت شیائومی اخیراً از یک دماسنج الکترونیکی رونمایی کرده است که می‌توان از آن به عنوان رطوبت‌سنج نیز استفاده کرد. این محصول که Xiaomo Electronic Thremometer & Hygrometer نام دارد دارای طراحی بسیار کوچک است.

رنگ دماسنج و رطوبت‌سنج جدید شرکت شیائومی سفید است و ابعاد آن نیز ۳۵ * ۳۵ میلی متر است. صفحه نمایش سفید و مشکی آن بسیار شبیه به بافت کاغذ است و به چشم آسیب وارد نمی‌کند کاربران می‌توانند نمایشگر این محصول را از زوایای مختاف به آسانی مشاهده کنند. محصول ذکر شده دارای یک حسگر با دقت بسیار بالا است که قادر است رطوبت و دمای محیط را ارزیابی کند و کاربران هشدار دهد که آن‌ها را تنظیم کند تا افراد بتوانند به آسانی در محیط نفس بکشند.

انرژی مورد نیاز دماسنج و رطوبت‌سنج شرکت شیائومی با استفاده از یک باتری دکمه‌ای CR2450 تأمین می‌شود، این باتری تا دو سال شارژدهی دارد. گجت مذکور قادر است اطلاعات مربوط به دما و رطوبت محیط را در خود ذخیره کند و با متصل شدن به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث یا برنامه MIJIA این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهد.

زمانی که دما یا رطوبت محیط از مقدار مشخص شده بیشتر یا کمتر شود، کاربران از طریق گوشی هوشمند خود با استفاده از برنامه MIJIA متوجه این موضوع می‌شوند و آن را تنظیم می‌کنند. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دماسنج و رطوبت سنج الکترونیکی شیائومی ۲۲ سپتامبر با قیمت هشت دلار عرضه خواهد شد.

کد خبر 523661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.