آغاز فعالیت جمعه بازار خودرو از این هفته/ استمرار تعطیلی جمعه بازار بعثت

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: جمعه بازار خودرو از جمعه این هفته فعالیت خود را آغاز می‌کند.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دلیل حجم بالای تردد و تجمع در جمعه بازار خودرو با توجه به شرایط کرونایی این بازار تعطیل شده بود که با توجه به بهبود شرایط از روز جمعه هفته جاری بار دیگر با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعه بازار بعثت همچنان تعطیل است، افزود: فعال شدن و ارائه خدمات غیر حضوری و تلفنی (۳۵۵۳) ویژه بازارهای روز کوثر در سراسر شهر از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش شیوع کرونا بوده و در حال حاضر بازارهای روز کوثر تمامی مایحتاج شهروندان را تأمین می‌کنند.

وی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در مدت اعلام شده وضعیت قرمز اصفهان به جای تردد در بازارهای مختلف جهت خرید مایحتاج خانواده از این بازارها خرید کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ضدعفونی بازارهای روز کوثر مرتب انجام و عرضه و توزیع محصولات در میدان مرکزی میوه و تره بار تحت نظارت ناظران و بازرسان به شهروندان و فروشندگان سطح شهر ارائه می‌شود.

کد خبر 523655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.