پوچتینو توسط مالک قطری تهدید به اخراج شد

مائوریتسیو پوچتینوی ۴۹‌ ساله سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن پس از تعویض مسی هجمه های زیادی را متحمل شده و حالا هم توسط مالک قطری تهدید به اخراج شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو شب پیش تیم فوتبال پاری سن ژرمن از هفته‌ی ششم لیگ فرانسه مقابل لیون به میدان رفت و با برتری سخت دو بر یک توانست سه امتیاز را بگیرد و با ۱۸ امتیاز کامل صدرنشین باقی بماند.

موضوعی که پس از بازی، این پیروزی را تحت الشعاع قرار داده تعویض بی دلیل لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی این تیم توسط پوچتینو بود که بدون اطلاع لئو انجام شد و او را بشدت ناراحت کرد.

موضوع به قدری بزرگ جلوه پیدا کرد و در رسانه‌ها بازتاب داده شد غیر قابل تصور و عجیب و غریب بود. او حتی با پووچ دست هم نداد.

این در حالی بود که لیونل مسی مقابل لیون نخستین دیدار خانگی خود برای پاری سن ژرمن را تجربه می‌کرد و یک بار هم از روی ضربه ایستگاهی تیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد اما مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفت ستاره آرژانتینی را تعویض کند.

پوچتینو توسط مالک قطری تهدید به اخراج شد

این تصمیم عجیب، مسی و بسیاری از کاربران رسانه‌های مجازی را شوکه کرد. پس از این اتفاق، خلیفه حمد آل ثانی، از مدیران پی‌اس‌جی با انتشار توئیتی تهدید آمیز به این تعویض واکنش نشان داد:

"لندن شهر زیبایی است… تو این را خوب می‌دانی.."

به نظر می‌رسد این حرکت پوچتینو که همه مسئولان پاریس و البته لیونل مسی را بشدت عصبانی کرده، طبعات سنگینی برای وی به همراه داشته باشد و حتی تا مرز قطع همکاری هم کشیده شود

کد خبر 523605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.