بازار ارز دیجیتال امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

قیمت بیت کوین بیش از هفت درصد افت داشته و احتمال ریزش بیشتر نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۴ هزار و ۲۷ دلار

· اتریوم سه هزار و ۸۶ دلار

· کاردانو دو دلار و ۱۷ سنت

· بایننس کوین ۳۷۳ دلار و ۴۵ سنت

· دوج کوین ۲۱ سنت

· ریپل ۹۴ سنت

· پولکادات ۲۹ دلار و ۶۸ سنت

· یونی سواپ ۲۱ دلار و ۸۴ سنت

· سولنا ۱۴۴ دلار و ۶۲ سنت

· اولانچ ۶۲ دلار و ۸۴ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۹ شهریور

ا کندلی که امروز بیت کوین تثبیت کرد میتان شروع موج b بزرگ را تأیید کرد، احتمال ریزش تا سطوح در نظر گرفته شده وجود دارد.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

ریپل اوراق بهادار است

پیتر رنت، معامله‌گر کهنه‌کار و از منتقدان قدیمی ریپل، گفته است این ارز دیجیتال اوراق بهادار ثبت نشده است. او می‌گوید اتریوم اوراق بهادار محسوب نمی‌شود چراکه ساختاری کاملاً متفاوت دارد. برنت دو ماه قبل از آنکه کمیسیون بورس از ریپل شکایت کند، از آنها خواسته بود تا این ارز دیجیتال را در دسته ارواق بهادار قرار دهند.

ریپل: با کمیسیون بورس آمریکا توافق نمی‌کنیم

تیم حقوقی ریپل اعلام کرده است که هیچ قصدی مبنی بر توافق با کمیسیون بورس آمریکا ندارد. به‌گفته تیم حقوقی این شرکت، آنها مطمئن هستند که گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا، در نهایت به این نتیجه خواهد رسید که این پرونده انتخاب بین ارزهای دیجیتال است و در نهایت مجبور خواهد شد از بین ارزهای موجود تعدادی را برنده و تعدادی را بازنده اعلام کند.

بازداشت مدیر قبلی صرافی وکس کریپتو در لهستان

دمیتری واسیلیف، مدیر سابق صرافی وکس کریپتو، به دست مأموران پلیس لهستان بازداشت شده است. واسیلیف به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده است. صرافی وکس کریپتو در تابستان ۲۰۱۸ برداشت از حساب‌ها را مسدود و سپس اعلام ورشکستگی کرد. این در حالی است که ۱۰۰ واحد اتریوم به تازگی از یک کیف پول در صرافی وکس کریپتو برداشت شده است. کاربران معتقدند حجم کلاهبرداری این صرافی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار بوده که نیمی از این مبلغ را واسیلیف به جیب زده است. در همین حال، یک کاربر ساکن قزاقستان هم به خاطر سرقت ۲۰ هزار دلار از دارایی‌های خود از واسیلیف شکایت کرده و احتمال استرداد او به قزاقستان هم وجود دارد.

مدیران آفریکریپت به دلیل تهدید شدن به قتل به صورت مجازی در دادگاه شهادت می‌دهند

امیر و ریس کاجی، مدیران پلتفرم سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال آفریکریپت (Africrypt) قرار است در جلسات بازپرسی که به دنبال روشن‌کردن سرنوشت پرونده این شرکت است، به صورت مجازی حضور یابند. بر اساس گزارش Itweb، برادارن کاجی پس از فروپاشی شرکت‌شان به دلیل هک، بارها تهدید به قتل شده‌اند. گفتنی است مدیران این شرکت مستقر در آفریقای جنوبی، در ابتدا رویداد هک را از سرمایه‌گذاران پنهان کرده‌اند و پس از آنکه این امر را به مشتریان خود اطلاع دادند، متواری شدند. در نهایت با تلاش سرمایه‌گذاران خشمگین، آفریکریپت به صورت قانونی منحل و دارایی‌های آن به سود مشتریان توقیف شد.

کازماس با وجود رکود بازار ارزهای دیجیتال اوج قیمتی جدیدی به ثبت رساند

به رغم رکودی نسبی بازار ارزهای دیجیتال، کازماس امروز توانست دست به رکوردشکنی بزند و اوج تاریخی جدیدی را ثبت کند. این ارز دیجیتال دیروز با ثبت قیمت ۴۰.۷۶ دلار به اوج قیمتی جدیدی دست یافته بود، اما امروز هم به رشد خود ادامه داد و تا سقف ۴۴.۱۱ دلار پیشروی کرد و رکورد جدید قیمتی خود را به ثبت رساند. بهای کازماس تا لحظه تنظیم این خبر با اندکی عقب نشینی نسبت به اوج خود، رشدی ۹.۴۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته داشته و به ۴۲.۹۰ دلار رسیده است.

گفتنی است که توسعه‌دهندگان، کازماس را اینترنت بلاک‌چین می‌دانند و بهای آن نیز از میانه ماه آگوست با راه‌اندازی رابط دیفای بین زنجیره‌ای و همچنین در اواخر آگوست با ایجاد پل بین شبکه خود و اتریوم به‌سرعت رشد کرده است.

یک کیف پول ۳۰ میلیون دلاری بیت کوین بعد از ۹ سال فعال شد

یک کیف پول بیت کوین که عملاً ۹ سال غیرفعال بود، سرانجام امروز فعال شد و صاحب آن تمام ۶۱۶ بیت کوین خود را به آدرس دیگری منتقل کرد. در روز ۱۰ دسامبر ۲۰۱۲، این کیف پول ۶۱۶ هزار و ۲۰۴ بیت کوین دریافت کرد که با قیمت ۱۳.۳۰ دلاری این ارز دیجیتال در روز تراکنش، ارزشی در حدود ۸,۱۹۵ دلار داشته است. این در حالی است که ارزش بیت کوین‌های این کیف پول در حال حاضر ۲۹.۴ میلیون دلار است.

مقامات و سیاستمداران اوکراینی سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در ارزهای دیجیتال انجام داده‌اند

سیاستمداران و مقامات دولتی اوکراین، موظف به اعلام اموال و دارایی‌های خود هستند و اظهارنامه‌های بسیاری از آنان نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در بخش ارزهای دیجیتال انجام داده‌اند. با این حال، برخی از مقامات نیز تاکنون نتوانسته مالکیت دارایی‌های دیجیتال خود را تأیید کنند. در میان آن‌ها دیمیتری گورین، نماینده حزب حاکم در پارلمان قرار دارد که داده‌ها نشان می‌دهند همسر وی ۴۲ واحد بیت کوین داشته، اما او مدعی شده ارزهای دیجیتال را در کیف پولی سخت افزاری در خودروی خود که چند ماه پیش به سرقت رفته نگهداری کرده است و به آن‌ها دسترسی ندارد.

با این حال آژانس ملی پیشگیری از فساد اوکراین می‌گوید که آقای گورین تاکنون هیچ مدرکی در تأیید صحت این اطلاعات ارائه نکرده است.

رشد ۱۲۸ درصدی هش ریت بیت کوین در ۸۳ روز گذشته

نرخ هش بیت کوین در ۲ هفته گذشته افزایش پیدا کرده و از ۲۸ ژوئن تاکنون، در ۲ نوبت به ۱۸۴ اگزاهش بر ثانیه رسیده است. در حال حاضر، هش ریت شبکه بیت کوین در حدود ۱۵۸ اگزاهش بر ثانیه است که نشان می‌دهد هش ریت در ۸۳ روز گذشته ۱۲۸ درصد رشد کرده است. ۸۳ روز پیش، یعنی روز ۲۸ ژوئن و در میانه سرکوب استخراج کنندگان بیت کوین در چین، هش ریت شبکه به تنها ۶۹ اگزاهش رسیده بود. گفتنی است که میزان هش ریت ناشناس هم با ناپدید شدن ماینرهای ناشناخته در اواخر ژوئن، ۹۶ درصد کاهش یافت است.

هاسکینسون: در کاردانو قرارداد هوشمند نداریم، اعتبارسنج‌های برنامه‌پذیر داریم

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو در توییتی نوشت که استفاده کردن از اصطلاح قرارداد هوشمند برای کاردانو اشتباه است. در عوض، او پیشنهاد می‌کند به جای قراردادهای هوشمند از این عملکرد جدید شبکه کاردانو تحت عنوان «اعتبارسنج‌های برنامه پذیر» یاد شود. پیش‌تر ماتیاس بنکورت، توسعه دهنده IOG نیز به نادرستی معنایی قراردادهای هوشمند در کاردانو اشاره کرده بود. او با توضیح نکات فنی، دلیل نادرست بودن اصطلاح قرارداد هوشمند را تفاوت فاحش مدل تراکنش‌ها در کاردانو با بلاک‌چین‌هایی مانند سولانا و اتریوم عنوان کرده بود.

اعلان جنگ رجب طیب اردوغان به ارزهای دیجیتال

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در دیدار روز گذشته خود با دانشجویانی از ۸۱ استان ترکیه که در شهر مرسین برگزار شد، گفت که این کشور در حال جنگ با ارزهای دیجیتال است. او مدعی شده که ترکیه قطعاً هیچ مشکلی با گسترش دارایی‌های دیجیتال ندارد. اردوغان همچنین می‌گوید که ترکیه با پول ملی خود که بخشی از هویت ملی ترکیه است، مسیر خود را ادامه خواهد داد. گفتنی است که این اظهارات اردوغان در حالی انجام می‌شود که بانک مرکزی ترکیه در اوایل ماه سپتامبر پلتفرم جدیدی برای توسعه لیر دیجیتال ایجاد کرد و به نظر می‌رسد ترکیه قصد حرکت به سمت ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را دارد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 523528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.