مسی آخرین بار چه زمانی تعویض شده بود؟

لیونل مسی شب گذشته در جریان بازی پاریسن ژرمن در مقابل لیون تعویض شد که جنجال عجیبی به پا کرد و بشدت ناراحت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته تیم فوتبال پاریسن ژرمن از هفته‌ی ششم لیگ فرانسه مقابل لئون به میدان رفت و با برتری سخت دو بر یک توانست سه امتیاز را بگیرد و با ۱۸ امتیاز کامل صدرنشین باقی بماند.

موضوعی که از شب گذشته تا به حال این پیروزی را تحت الشعاع قرار داده تعویض بی دلیل لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی این تیم توسط پوچتینو بود که بدون اطلاع لئو انجام شد و او را بشدت ناراحت کرد.

موضوع به قدری بزرگ جلوه پیدا کرد و در رسانه‌ها بازتاب داده شد غیر قابل تصور و عجیب و غریب بود. او حتی با پووچ دست هم نداد.

جالب است بدانید که لئو مسی از فصل ۱۰-۲۰۰۹ تا ۲۱-۲۰۲۰ تنها در ۱۷ مسابقه از ۳۷۰ بازی (۵%) مسابقات بارسلونا در لالیگا تعویض شده بود حالا او در فصل ۲۲-۲۰۲۱ در اولین مسابقه‌ای که فیکس بازی کرد، تعویض شد. با وجود اینکه پوچتینو در پایان بازی گفت: "برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی ران پای مسی او را تعویض کردم."
خود مسی از تعویضش ناراحت بود.

مسی از فصل ۰۹-۲۰۰۸، مصادف با آغاز کار پپ گواردیولا در بارسلونا تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ و پایان کار خودش در این تیم، در هیچ مسابقه‌ای به دلایل فنی تعویض نشد؛ بلکه فقط به دلیل مصدومیت یا توافق با مربی برای استراحت تعویض شده بود.

آخرین باری که مسی به دلایل فنی در یک بازی بارسلونا تعویض شد، به اوایل حضورش در تیم اصلی برمیگردد که زیر نظر فرانک رایکارد بازی می‌کرد. (سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸)

کد خبر 523495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.