پیاده‌راه ساوه اوایل آذرماه به بهره برداری می‌رسد

سرپرست شهرداری ساوه گفت: مشکلات مالی در تأمین مصالح موجب شد ادامه کار پیاده‌راه با تأخیر مواجه شود، اما تلاش می‌کنیم این پروژه اوایل آذرماه امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش ایمنا، مجید اصدق با اشاره به تأخیر در روند اجرا پیاده راه امام (ره) ساوه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی شهرداری ساوه موضوع تأمین مالی و مسائل مربوط به بازپرداخت بدهی‌های شهرداری است بر همین اساس باید تلاش کنیم تا از هم اینک با کسب درآمدهای پایدار شهری، بحران مالی را مدیریت کنیم.

وی افزود: در حاضر مشکل عمده‌ای که باعث شده ادامه کار پیاده راه ساوه با تأخیر مواجه شود، مشکلات مالی در تأمین مصالح مورد نظر است. این مسئله باعث شد برای تأمین مصالح مورد نظر به صورت قطره چکانی هزینه کنیم و قطره چکانی هم مصالح تحویل بگیریم اگرچه شرکت طرف قرارداد تا به امروز با وجود مشکلات مالی شهرداری همکاری خوبی داشته است با این وجود تلاش می‌کنیم این پروژه اوایل آذرماه امسال به بهره برداری برسد.

سرپرست شهردار ساوه تصریح کرد: متأسفانه تا به امروز موفق نشدیم بدهی‌هایی را که از قبل داشته‌ایم را تسویه کنم و پروانه‌هایی که صادر می‌شود از قبل مبالغ آنها پرداخت شده در شرایط فعلی صدور پروانه نداشتیم و اگر پروانه‌ای صادر می‌شود تا به امروز بابت آن پولی به حساب شهرداری واریز نشده است.

اصدق خاطرنشان کرد: ساوه امروز نیازمند تلاش مضاعف است و خدمات رسانی ما به شهروندان باید دو چندان شود که قطعاً اینگونه خواهد بود تا هیچ خلل و کاستی در خدمات‌رسانی ایجاد نشود.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های نیمه تمام، پرداخت بدهی‌های قبلی شهرداری و پرداخت به حقوق پرسنل مورد تاکید سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه است.

منبع: مهر

کد خبر 523466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.