۱۰ مطالبه مهم از شهردار آینده اراک

یک کارشناس برنامه‌‎ریزی شهری گفت: هرچند وظایف شهردار در قانون مشخص شده، اما هر شهری بر اساس شرایط اقلیمی، اقتصادی، فرهنگی خود مدیریت ویژه‌ای را می طلبد.

سعید نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری فعالیت‌های مشخصی دارد مانند نظافت شهر، رسیدگی به فضای سبز، صدور پروانه‌های ساختمانی، نظارت بر ساخت و سازها و… که به طور مستمر در حال انجام است، بنابراین چند مطالبه در مرحله نخست از شهردار آینده انتظار می‌رود این فعالیت‌های روزانه را به صورت مطلوب و با کیفیت در جهت جلب رضایت شهروندان انجام دهد.

وی با بیان اینکه اولویت‌های شهر را شورا تأمین می‌کند و شهردار باید بتواند از عهده اجرای این اولویت‌ها به خوبی برآید، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت کارآمدی سازمان شهرداری و فراهم آوری زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی، ورزشی، حمل و نقل و ترافیک شهر را می‌توان از اولویت‌های مهم شهر اراک برشمرد که شهردار جدید اراک باید به آن بپردازد.

این کارشناس برنامه‌ریزی شهری تصریح کرد: شهردار منتخب باید به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بپردازد و پروژه‌های مورد نیاز شهر را نیز آغاز کند، اما مهمترین انتظاری که می‌توان از شهردار آینده انتظار داشت رونق اقتصاد شهری است.

نادری تاکید کرد: انتظار می‌رود افزایش درآمدهای شهرداری که در شورای پیشین به آن پرداخته شد، ادامه یابد چرا که تمام مسائل شهری وابسته به درآمد شهر است و اگر شهرداری یک شهر شرایط اقتصادی مطلوبی داشته باشد، می‌تواند برنامه‌های بیشتر و باکیفیت تری را در شهر اجرایی کند.

کد خبر 523423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.