۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
گوشی هوشمند Honor Play 20 عرضه شد

گوشی هوشمند Honor Play 20 که اخیرا در بازار چین عرضه شده است دارای دوربین چهارگانه و پردازنده Helio G80 SoC است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Honor Play 20 به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD مجهز شده است، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز درون ناچ قطره‌ای آن قرار گرفته است. علاوه بر این، یک حسگر اثر انگشت به منظور افزایش امنیت آن درون صفحه نمایش تعبیه شده است.

دوربین چهارگانه قرار گرفته شده در پنل پشتی گوشی ذکر شده شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. گوشی هوشمند Honor Play 20 به پردازنده مدیاتک Helio G80 SoC مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است، هنوز مشخص نیست که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند یا خیر؟

انرژی مورد نیاز گوشی Honor Play 20 با استفاده از یک باتری سه هزار و ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز بهره می‌برد. به طوری که تنها ۶۵ دقیقه زمان لازم است تا به صورت کامل شارژ شود. قیمت گوشی هوشمند ذکر شده در بازار چین ۲۶۳ دلار ارزیابی شده است، انتظار می‌رود که این محصول به زودی در بازارهای دیگر کشورهای آسیایی نیز عرضه شود.

کد خبر 523383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.