شعار جدید هواداران در مادرید؛ "وینیزما"!

آنچلوتی در مادرید شکست ناپذیر و باصلابت پیش می‌رود و مدتی است که هیچ تیمی حریف قدرت تهاجمی رئال نشده.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، گلهای دیرهنگام وینیسیوس و کریم بنزما باعث شد تا رئال مادرید در ورزشگاه مستایا با نتیجه ۲-۱ مقابل والنسیا پیروز شود و یکی از سخت‌ترین سه امتیاز اخیر خود را کسب کند تا بتواند همچنان در صدر جدول لالیگا بماند.

اغلب، ورزشگاه مستایا زمین ترسناکی برای رئال محسوب می‌شود و لوس بلانکوس در بیشتر اوقات بازی‌های سختی را در این ورزشگاه تجربه می‌کند. دیدار روز گذشته شاگردان آنچلوتی نیز از این قاعده مستثنی نبود و بازیکنان وی تا لحظات پایانی بازی از زدن گل عاجز بودند اما در نهایت با یک کامبک دراماتیک توانستند سه امتیاز مسابقه را کسب کنند.

ادن هازارد پس از نیمکت نشینی در دیدار میانه هفته برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا این بار در ترکیب اصلی کارلو آنچلوتی به جای لوکاس واسکز حضور داشت، اما نتوانست کمک شایانی به تیمش بکند تا همچنان ستاره‌ای افول کرده باقی بماند.

پس از اینکه والنسیا موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند، رئال مادرید تا دقایق پایانی بازی در زدن گل ناکام بود. البته تلاش‌های آنها در دقایق پایانی به ثمر رسید و بنزما با چرخش و یک پاس دقیق به وینسیوس، توانست او را در موقعیتی خوب صاحب توپ کند و این بازیکن برزیلی نیز گل تساوی را به ثمر رساند.

با وجود چند دقیقه زمان باقی مانده از مسابقه، رئال باز هم دست از تلاش بر نداشت تا بتواند پیروزی را به دست بیاورد و در نهایت وینیسیوس با ارسال یک پاس عرضی توانست بنزما را در موقعیت گلزنی قرار دهد و این مهاجم فرانسوی نیز با ضربه سر دروازه والنسیا را باز کرد. همکاری بی نظیر بنزما و وینیسیوس یک برد ارزشمند برای آنچلوتی به ارمغان آورد و هواداران رئال نیز در سکوها شعار "وینیزما" را سر دادند، شعاری که به زوج قدرتمند مهاجمین فرانسوی و برزیلی در نوک پیکان حمله مادرید اشاره دارد.

رئال مادرید در حال حاضر توانسته در صدر جدول لالیگا جا خوش کند و این به لطف عملکرد بی نقص بنزما و وینیسیوس جونیور بوده است. هواداران پایتخت‌نشینان اسپانیا می‌توانند امیدوار باشند تا با بهبود عملکردشان در خط دفاع، نمایش‌های بهتری در بازی‌های بعدی داشته باشند.

کد خبر 523350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.