چه کردید با بهترین بازیکن تاریخ فوتبال!؟

تیم فوتبال پاریسن ژرمن دیشب به سختی از سد لیون گذشت اما اتفاقات عجیبی که برای مسی رخ داد همه را متحیر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته یکشنبه _ ۲۸ شهریور ماه _ از هفته ششم لوشامپیونا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در خانه‌ی خود ورزشگاه پارک دو پرنس، میزبان لیون بود که توانست به برتری لحظه آخری با گل ای کاردی هر سه امتیاز دیدار را به دست آورد.

پاریسی‌ها با این برد، تنها تیم لیگ هستند که رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را بدست آورده‌اند و به صدر جدول تکیه زده‌اند. تیم دوم جدول و تعقیب کننده آنها، مارسی ۱۳ امتیازی است که با یک بازی کمتر به دنبال رسیدن به psg است.

در این بازی همهفوتبالی منتظر بودند پس از اینکه لیونل مسی به فرانسه رفته، بتوانند شاهد قرار گیری مثلث مخوف لیونل مسی، نیمار و امباپه در ترکیب اولیه باشند و هنرنمایی MNM را ببینند. این اولین حضور لئو در ورزشگاه خانگی تیم جدیدش بود.

وقتی لاین آپ تیم‌ها اعلام شد، مطابق پیش بینی‌ها و انتظارات، سه بازیکن شاخص و گران قیمت تیم عرب‌ها، فیکس بودند. تا اینجای کار همه چیز درست و نرمال بود، اما در ادامه کار اتفاقاتی رخ داد که بهت آور و حیرت انگیز و البته شوکه کننده بود.

دقیقه ۶۶ ابتدا تیم پاریسی صاحب یک ضربه‌ی پنالتی شد تا این تیم فرصت داشته باشد که بتواند بازی باخته را مساوی کند، همه انتظار داشتند لیونل مسی پشت توپ بایستد تا قفل دروازه را باز کند و اولین گلش را با لباس تیم جدیدش جشن بگیرد، اما نیمار برزیلی این اجازه را نداد تا این اتفاق رخ بدهد.

لئو در بارسا تمام ضربات ایستگاهی و پنالتی‌ها را میزد، پس طبیعی بود که اینجا هم شرایط برایش به همین منوال باشد، اما اینگونه نبود، نیمار بازیکن پر حاشیه‌ی برزیلی که همیشه وانمود کرده دوست صمیمی مسی است، توپ را به فوق ستاره آرژانتینی نداد و خودش گلزنی کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که اگر به خاطر داشته باشید، تا زمانی که نیمار بازیکن آبی اناری‌ها بود، لیونل همیشه در بارسا از خودگذشتگی به خرج می‌داد و گاهی با وجود اینکه می‌توانست با گلزنی خودش رکوردی را بشکند، اما ضربات ایستگاهی یا پنالتی خود را تقدیم نیمار و سوارز و بقیه می‌کرد تا آنها از زیر فشار خارج شوند.

چه کردید با بهترین بازیکن تاریخ فوتبال!؟


زمان گذشت و ۴ دقیقه‌ی بعد پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن، اشرف حکیمی را کنار خط آورد تا او را وارد بازی کند، تابلوی تعویض که بالا رفت، در عین ناباوری شماره‌ی ۳۰ روی آن نقش بسته بود. مسی مات و مبهوت بود، او مشکل جسمانی نداشت اما سرمربی آرژانتینی او را بی جهت بیرون کشید.

لئو به ناچار بیرون آمد، اما بشدت عصبی و برافروخته بود، او حتی دست سرمربی تیمش را رد کرد تا نشان دهد چقدر عصبانی است!

مسی با چشمانی اشکبار از بارسلونا جدا شده بود تا بتواند چالش‌های جدید را انجام دهد و راهی تیم متمولی شده که قرار بود با دوجین ستاره به موفقیت‌های بزرگ برسد، اما حالا لیگ یک فرانسه، از پنجمین لیگ معتبر اروپا، به رتبه ششم سقوط کرده و جایش را به لیگ پرتغال داده است.

برای همه عجیب بود که مسی چرا به لیگ آماتور فرانسه نقل مکان کرد، او می‌توانست در سیتی شاگرد پپ شود و به تاریخ سازی ادامه دهد. اما حالا باید به مسببین تیره روزی‌های نابغه‌ی آرژانتینی گفت: "چه کردید با بهترین بازیکن تاریخ؟ "

لاپورتا که از اول همه را سرکار گذاشته بود، با وعده‌ی نگه داشتن مسی سرکار آمد اما کاری نکرد. او حداقل می‌توانست زودتر به مسی اطلاع بدهد که در تیم جایی ندارد تا لئو یک تیم خوب و لیگ بهتری را انتخاب کند. همه چیز به باد رفت به هوای ساختن دوران پسا مسی، ساختنی که تمام بازیکنان فجایع سال‌های قبل در بارسا ماندند، به جز بهترین بازیکن تاریخ.

چه کردید با بهترین بازیکن تاریخ فوتبال!؟

مسی فوق ستاره ناراحت بود و معترض از آن تعویض آقای مربی!، حتی با پووچ دست هم نداد. مستقیم رفت و روی نیمکت نشست. دوربین‌ها او را رها نمی‌کردند، مدام چهره‌ی درهمش سوئیچ می‌شد، هواداران در سراسر جهان هم ناراحت بودند، اما مطمئناً در آن لحظه، مدام یک جمله در ذهن عاشقان لئو نقش بسته بود، اینکه "چه کردند با سرنوشت بهترین بازیکن تاریخ فوتبال؟ "

کد خبر 523347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.