۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
بازگشت به عقب یوونتوس با آلگری

از زمان روی کار آمدن ماسیمیلیانو آلگری در یووه، آنها یکی از ناامیدکننده‌ترین تیم‌های برتر باشگاهی در اروپا بوده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یک بار دیگر تیم آلگری در کسب پیروزی در چارچوب رقابت‌های سری آ ناکام بود تا بدین ترتیب، بانوی پیر یکی از بدترین شروع‌های خود در تاریخ سری آ را به لطف آلگری و تاکتیک‌های بسیار ضعیفش به ثبت برساند.

یوونتوس حالا در چهار بازی ابتدایی خود در سری آ هیچ پیروزی کسب نکرده و تساوی برابر اودینزه و میلان دو امتیاز آنها از رقابت‌های داخلی ایتالیا بوده است. یووه در دیگر هفته‌های ابتدایی نیز به تیم‌های امپولی، ناپولی باخت تا روند ناامیدکننده آن‌ها تداوم داشته باشد. پیش از این در سال ۱۹۶۱ باشگاه یوونتوس با چنین شروع ضعیفی مواجه شده بود و آلگری به رکوردی تأسف بار و ۶۰ ساله برابری کرد.

حالا یوونتوس در جایگاه هجدهم جدول لیگ برتر ایتالیا قرار دارد و امیدها برای هواداران بانوی پیر بسیار کم شده. اگرچه هنوز هفته‌های ابتدایی است و می‌توان امتیازهای از دست رفته را جبران کرد، با این حال آلگری شروعی بسیار ضعیف را تجربه می‌کند و از همین حالا شعارها علیه او در ورزشگاه‌ها و مجامع هواداری شنیده می‌شود.

یک نکته ضعیف دیگر در کارنامه بیانکونری که بدون شک تأثیر بسیار زیادی در نتایج کسب شده توسط آن‌ها نیز دارد، عدم موفقیت در ثبت کلین شیت در ۱۸ بازی متوالی است. یوونتوس آخرین بار در دوم مارچ کلین شیت کرده و پس از آن شزنی در بسته نگه داشتن دروازه خود ناکام بوده است. در طول این زمان، تنها کلین شیت آن‌ها در دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر مالمو بود که یووه ۳-۰ حریف خود را از پیش رو برداشت.

در حالی میلان با انبوهی از مصدومان به بازی با یووه پا گذاشت که پیش از این آن‌ها نتایج خوبی در لیگ کسب کرده‌اند. در حال حاضر اینتر، میلان، رم و لاتزیو در کنار ناپولی از جمله تیم‌هایی هستند که بهترین عملکرد را در سری آ دارند و قهرمان نه فصل متوالی لیگ ایتالیا، حالا در منطقه سقوط به سر می‌برد. آلگری باید هر چه سریع‌تر تیمش را از منطقه سقوط جدا کند، در غیر این صورت بازگشت او در یووه خیلی زود به سرانجام خود خواهد رسید.

کد خبر 523346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.