تفاهم نامه همکاری شهرداری بندرانزلی و دانشگاه گیلان اجرایی می شود

سرپرست شهرداری بندرانزلی گفت: تفاهم نامه همکاری‌های علمی و آموزشی شهرداری که حدود دوسال پیش با دانشگاه گیلان منعقد شد، اما با روی کارآمدن شهردار سابق متوقف شده بود. به زودی اجرایی می شود.

مهدی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ و در زمان شهردار وقت، تفاهم نامه همکاری‌های علمی و آموزشی شهرداری با دانشگاه گیلان منعقد شد. اما متأسفانه با تغییر شهردار، این طرح متوقف شد.

وی افزود: روز شنبه هفته جاری، جلسه مشترک نمایندگان دانشگاه گیلان و شهرداری بندرانزلی در راستای اجرایی کردن قرارداد علمی پژوهشی و تدوین برنامه پنج ساله شهرداری برگزار شد.

سرپرست شهرداری انزلی خاطرنشان کرد: این قرارداد به منظور بهره‌گیری از توانمندی نخبگان علمی و جامعه دانشگاهی در راستای سیاستگذاری در حوزه‌های مختلف و تدوین راهکارهای مطلوب برای ارتقای مدیریت شهری منعقد شده و به زودی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این قرارداد، دانشگاه گیلان با در نظر گرفتن مشکلات موجود شهرداری انزلی به ارائه برنامه‌های علمی و کاربردی با هدف دستیابی به درآمد، توسعه پایدار و ارتقای شاخصه‌های پیشرفت متعهد شده است.

خلیلی گفت: این قرارداد سند راهبردی است که در قالب آن کارگروه‌های علمی و فنی دانشگاه گیلان، با رویکرد مشورتی و مشارکتی به اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها، افزایش درآمدهای پایدار و تعریف پروژه‌های درآمدزا به شهرداری انزلی کمک خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 523300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.