فرهاد، بازیکن ۳۵ساله می‌خواهد برای چه کاری؟!

باز هم تجمع، باز هم اعتراض به شرایط کنونی تیم استقلال و البته در لابه‌لای این اعتراضات افشاگری‌های گاه‌وبیگاه مدیران، سرمربی سابق و همچنین فعلی استقلال را نیز باید اضافه کرد.

به گزارش ایمنا، باز هم تجمع، باز هم اعتراض به شرایط کنونی تیم استقلال و البته در لابه‌لای این اعتراضات افشاگری‌های گاه‌وبیگاه مدیران، سرمربی سابق و همچنین فعلی استقلال را نیز باید اضافه کرد. نکته اینجاست که اسکرین‌شات چت‌های خصوصی آقای مدیرعامل با سرمربی هم دست به دست می‌چرخد تا معلوم شود اوضاع و احوال استقلال از آنچه تصور می‌شود وخیم‌تر است!

البته سال‌هاست همین سناریوی تکراری برای استقلال اجرا می‌شود و خیلی هم اتفاق دور از ذهنی نیست. برای همین هم هست که هواداران به این نکته اشاره می‌کنند که دست‌هایی پشت پرده این سناریوی تکراری را هدایت می‌کنند و نمی‌شود هرساله این اتفاق برای استقلال تکرار شود و هیچ فکری پشت این ماجرا نباشد. به همین دلیل روز گذشته به سراغ حسن روشن رفتیم؛ پیشکسوت استقلال که همیشه بدون هیچ‌گونه سانسوری حرف می‌زند و حرف‌های بی‌پرده این بازیکن قدیمی استقلال به دل مخاطبان می‌نشیند.

بدجور اوضاع و احوال استقلال به‌هم ریخته است!

بالاخره مدیریت نتوانسته حواشی را جمع‌وجور کند و حق این هوادار است که ناراحت و گله‌مند باشد.

یعنی شما مشکل این روزهای استقلال را از چشم مدیریت می‌بینید؟

صددرصد مدیریت مشکل دارد که این اشتباهات و این ماجراها پیش می‌آید. مدیریت متأسفانه نتوانسته باشگاه را جمع‌وجور کند.

عملکرد مجیدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

مجیدی سیاست خاص خودش را دارد. سال‌هاست معضل استقلال این است که یک مربی تیم می‌بندد و مربی دیگری کار را به دست می‌گیرد! حالا امسال مجیدی تیم استقلال را بسته است و شاید یک مربی دیگر جای او بیاید و کار را تحویل بگیرد. فقط طی این سال‌ها می‌گویم بیچاره هوادار!

خیلی‌ها معتقدند چون این سناریو برای استقلال تکرار می‌شود حتماً دست‌هایی پشت پرده است و این جریانات را هدایت می‌کند! نظر شما چیست؟

من هم به دست‌های پشت پرده اعتقاد دارم. عده‌ای استقلال را بیچاره کردند و به کارشان هم ادامه می‌دهند.

در این میان و در این اوضاع بلبشو، فکری هم دائماً مصاحبه می‌کند و به این نکته اشاره دارد که مقصر حواشی حضورش در استقلال فرهاد بوده است. شما حرف‌های فکری را تأیید می‌کنید؟

نه؛ هر کدام یک حرفی برای گفتن دارند. فرهاد از مسائلی که فکری به وجود آورده می‌گوید، فکری هم همچنین. اما به نظرم این دو نفر فقط مشکل شخصی با هم دارند و هیچ چیز هم پشت پرده نیست وگرنه عمومی‌اش می‌کردند. باز هم می‌گویم بیچاره این هوادار.

هواداران معترض باز هم تحصن کردند.

به گزارش ایمنا، می‌دانم، اما با این اعتراضات هیچ چیز حل نمی‌شود.

پس این مشکل ریشه‌ای استقلال را چطور می‌توان حل کرد؟

با تدبیر. ما فعلاً از وزیر وقت خواسته‌ایم در این خصوص حرف بزنیم. باید استقلال هیأت امنایی داشته باشد که متشکل از پیشکسوت و هوادار باشد و آنها بتوانند مشکلات استقلال را حل کنند.

به نظر می‌رسد در این نشست از وزیر هم بخواهید مدیر استقلال عوض شود.

همانطور که گفتم ما به این کارها کاری نداریم و دل‌مان می‌خواهد هیأت امنایی مشکل استقلال را حل کنیم.

به نظر شما بهتر است فرهاد در استقلال به کارش ادامه دهد یا نه؟

حضورش پنجاه‌پنجاه است. مجیدی کارهایی می‌کند که هم به خودش لطمه می‌زند و هم به تیم. متأسفانه یکسری حاشیه‌هایی درست شده که به استقلال لطمه می‌زند و این نگران کننده است.

یارگیری مجیدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اصلاً خوب نبوده است. غیر از حسین‌زاده که گرفته و بازیکن خوبی است بقیه بازیکنان خوب نیستند، مثلاً مجیدی چرا باید بازیکن ۳۵ ساله بگیرد؟ این بازیکن به چه کار استقلال می‌آید؟!

پس با جذب قاسمی‌نژاد مخالف هستید؟

بله؛ انتقال خوبی نبود. مجیدی بازیکن گرفته آن‌وقت بازیکن جوانش را روی نیمکت می‌نشاند. خب اگر قرار بود او بازیکن بگیرد و روی نیمکت بنشاند بهتر نبود به‌جای این همه خرج کردن بازیکنان پایه استقلال که هزینه‌ای هم ندارند را به استقلال بیاورد و روی نیمکت بنشاند تا به‌موقع به تیم کمک کند؟ به همین دلیل کارهای مجیدی را نمی‌پسندم و اصلاً یارگیری‌اش را قبول ندارم.

الان باید چه‌کار کرد؟

پول داده‌اند بازیکن گرفته‌اند، در این برهه نمی‌شود کاری کرد.

منبع: ایران ورزشی

کد خبر 523232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.