پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا منفی باشد و در نیمه دوم سمت تقاضا بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ دوشنبه ۲۹ شهریور ماه _ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: شاخص کل فردا به محدوده حمایتی یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد می‌رسد که حمایت معتبری است و احتمال واکنش مثبت به این سطح بسیار زیاد است.

بازار سرمایه در روز جاری نسبت به روز گذشته وضعیت بهتری داشت و از حجم منفی‌ها کاسته شد، بنا بر نظر برخی این منفی‌ها حاصل احتمال حضور آقای طبیب نیا در کابینه دولت بود که رد شده است. برخی معتقدند احتمال عرضه اوراق با نرخ‌های بالا وجود دارد که این مورد نیز لغو شد، قیمت دلار نیز همچنان بالاتر از ۲۷ هزار تومان است و سایر متغیرهای اقتصادی هم تغییری نداشته است اما سهامداران فروشنده شدند.

بازار وضعیت ارزنده‌ای نداشته و نقدینگی کافی در آن نیست، حجم و ارزش معاملات بورس کاهش یافته، یکی از مهم‌ترین دلایل این اصلاح عرضه اولیه‌هایی است که پس از اینکه بازار کمی جان گرفت به بازار آمده، چه لزومی دارد هفته‌ای دو شرکت عرضه شود، اگر در هر هفته فقط یک شرکت و یا دو هفته یکبار یک شرکت در بورس عرضه شود شاهد چنین فشاری بر بازار سرمایه نخواهیم بود.

پیش بینی می‌شود بازار فردا منفی باشد و در نیمه دوم سمت تقاضا بهبود یابد.

کد خبر 523214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محسن IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    به نظر من سازمان باید ترتیبی بده که کسانی که سهام میفروشند به صلاحدید سازمان ۱۰ تا ۲۰ روز نتونن پول را از بورس خارج کنن واین باعث میشه ریسک بازار خراب کن ها بیاد پایین نه اینکه نقد شوندگی نباشه با تاخیر پول برداشت بشه و فقط در بورس بتونن خرید فروش کنند اینطوری ریسک افراد سودجو پایین میاد وباعث ثبات بازار بورس و دیگر بازارها خواهد شد