وزرای کلیدی را به اصفهان دعوت کنید/ منتظر تعیین استاندار نباشید

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت واحد شهری دغدغه تمام شوراهای کلانشهرها است، گفت: در شش ماه نخست آغاز به کار دولت که دسترسی به وزرا بهتر وجود دارد وزرای کلیدی را به اصفهان دعوت کنید و منتظر تعیین استاندار نباشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی نژاد امروز (یکشنبه) در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور دو تن از نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: اینکه وزرا بنشینند تا آمدنشان به استان‌ها همراه با افتتاح پروژه‌های بزرگ و معتبر باشد سلام ما را به آن‌ها برسانید و بگویید چنین اتفاقی نیفتاده است و نخواهد افتاد.

وی افزود: ما طبیعتاً با حمایت‌های سیاسی پایتخت از پروژه‌های ملی مواجه هستیم. استدعا دارم در این شش ماه نخست آغاز به کار دولت، که دسترسی به وزرا بهتر وجود دارد وزرای کلیدی را به اصفهان دعوت کنید و منتظر تعیین استاندار هم نباشید. شهرداری، شورای شهر و مدیریت شهری هم در خصوص پشتیبانی و اطلاع رسانی در خدمت خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پروژه رینگ چهارم ترافیک شهری منوط به همکاری تمام ذی‌نفعان است. خواهشمندم جلسه مشترکی را با نمایندگان شهرهای همسایه اصفهان برگزار کنید؛ چرا که ما اکنون با واژه اصفهان بزرگ مواجه هستیم و رینگ چهارم در محور اصفهان بزرگ تعریف خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر تنها اصفهان کار کند و شهرهای دیگر با آن همسو نباشند عملاً پروژه ابتر خواهد ماند. باید همزمان با پیشرفت پروژه در اصفهان شاهد پیشرفت آن در شهرهای همجوار نیز باشیم.

نباتی نژاد در خصوص مترو اصفهان گفت: در شهرهای دیگر تأمین منابع مالی خوبی شده است و حرکت رو به رشدی دارند، اما در اصفهان اینگونه نیست، مطلع شدیم شهردار تهران، جلسه‌ای با نمایندگان مجلس گذاشته و اشاره کرده است که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسائل مختلف در تهران نیاز دارد. ما نیز در اصفهان به چنین اعتباری نیاز داریم، اما این اتفاق برای ما نخواهد افتاد چرا که در پایتخت به مجلس و نمایندگان دسترسی دارند و گویا همه نماینده تهران هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: دو موضوع مهم وجود دارد که فکر می‌کنم در اولویت نمایندگان نباشد. مدیریت واحد شهری دغدغه تمام شوراهای کلانشهرها است اگر احساس می‌کنید این کار به دیگری محول شده است آن را پیگیری کنید چرا که اکنون طلایی‌ترین فرصت است، زیرا رئیس مجلس خود رنج فقدان مدیریت واحد شهری را چشیده است.

نباتی نژاد با اشاره به موضوع بحران آب گفت: این موضوع اگر از بین ۲۰ نماینده به افراد خاصی محول شده است، گزارش‌های خود را سریع‌تر و صریح‌تر در جلسات کمیسیون آب شورای شهر ارائه و اعلام کنند.

کد خبر 523212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.