پاری سن ژرمن جزئیات فاش شده قرارداد مسی را تکذیب کرد

مدیر ورزشی باشگاه متمول فرانسوی جزئیات قرارداد سرسام‌آور با لیونل مسی را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، روزنامه فرانسوی اکیپ روز شنبه جزئیات حقوق و دستمزد قرارداد سه ساله لئو مسی با پاری سن ژرمن را منتشر کرد، اما مدیر ورزشی این باشگاه علناً این اطلاعات را کذب خواند و آن‌ها را رد کرد.

در مطلب اکیپ گزارش شده بود که مسی در هر دو فصل ابتدایی حضورش در پی اس جی ۳۰ میلیون یورو دریافت می‌کند و این مبلغ در فصل سوم به ۴۰ میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد. اعداد و ارقامی که برای بازیکنی در سن و سال مسی بسیار زیاد به نظر می‌رسند و نشان از ولخرجی مالکان باشگاه پاریسی دارد.

علی رغم ادعای نشریه فرانسوی، لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پی اس جی رسماً داده‌های منتشر شده را کذب خواند و افزود که توافقات انجام شده کاملاً بر خلاف گزارشات است. او همچنین ادامه داد که باشگاه پاریس سن ژرمن چنین هزینه‌ای را برای جذب مسی در نظر نگرفته است.

وی در این رابطه افزود: به هیچ عنوان نمی‌توانیم ادعاها را بپذیریم و همه مطالب خلاف واقع است. شخصاً انتشار این اطلاعات را نوعی بی احترامی به باشگاه میدانم و به هیچ عنوان از آن استقبال نمی‌کنم. اعداد ذکر شده کاملاً خلاف واقعیت و بسیار دور از حقیقت هستند.

او اضافه کرد که بندهای محرمانه‌ای در قرارداد مسی با پی اس جی وجود دارد اما دستمزد سه ساله مسی به هیچ عنوان رقم اعلام شده نیست: اعداد غیرواقعی هستند من اصلاً درک نمی‌کنم که چرا در این زمان اقدام به انتشار اطلاعات قرارداد شده است. ما قراردادی دو ساله داریم و هیچ گزینه اجباری یا غیراجباری برای تمدید همکاری یک ساله دیگر وجود ندارد.

کد خبر 523177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.