اظهار نظر جالب داور انگیسی درباره‌ی کلوپ!

مارک کلاتنبرگ داور با سابقه ی سابق انگلیسی که در لیگ برتر قضاوت میکرد، حرف های جالبی در مورد یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول زده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن کلوپ یکی از آن مربیان حاضر در دنیای فوتبال است که نمی‌شود دوستش نداشت، حتی اگر دوست داشتنی هم نباشد بسیار قابل احترام و قابل ستایش است.

کاریزمای قوی و استایل خاصش، آن شور و حرارت کنار زمین، سبک بازی تماشاگر پسند و منحصر به فردش، او را خاص کرده، هرچند که خودش به خودش لقب "آقای معمولی" داده است.

حالا مارک کلاتنبرگ، داورخوشنام و با تجربه و سابق لیگ برتر فوتبال انگلیس، یورگن کلوپ را آدمی عجیب و غریب توصیف کرده و جملات جالبی در قبال وی به کار برده است.

تفاوت کلوپ بعد از برد و باخت

این داور می‌گوید: "کلوپ هرگز باخت را خوب قبول نمی‌کرد. وقتی برنده می‌شد خوشحال بود و خوش مشرب. اما وقتی اوضاع بر وفق مرادش پیش نمی‌رفت، حال عجیب و غریبی داشت."

کلاتنبرگ در خصوص رفتارهای خاص آقای معمولی هم اظهار کرد: "آخرین بازی‌هایی که برای تیم کلوپ سوت زدم، به ژانویه ۲۰۱۷ برمی‎‌گردد. مربیان به ندرت یک ساعت قبل از شروع بازی برای عوض کردن برگه‎ی ترکیب تیم به رختکن داوران می‌آمدند. اما در آن بازی، کلوپ همراه جوردن هندرسون آمد. عجیب بود، او ایستاد و برای چیزی حدود ۳۰ ثانیه به من خیره شد. من هم به او زل زدم. آن لحظات، انگار جوردن با خودش می‌گفت، "این دیگر چه وضع مزخرفی است." آیا کلوپ فکر می‌کرد که من احمق هستم؟ نمی‌خواستم که توسط او آزار و اذیت شوم. او رفت و به تنها چیزی که فکر می‌کردم این بود که او چه آدم عجیب و غریبی است."

کد خبر 523107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.