تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 2021 به تراشه اسنپدراگون SoC مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این تصاویری از تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 2021 منتشر شد، هم اکنون نیز اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های آن در اختیار افراد قرار گرفته است. تبلت جدید شرکت سامسونگ دارای صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی TFT با رزولوشن Full-HD است، انتظار می‌رود که نمایشگر این محصول دارای نرخ نوسازی استاندارد باشد.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 2021 به تراشه اسنپدراگون SoC مجهز شده است و در نسخه‌های مختلف با سه یا چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه این محصول را افزایش دهند.

به نظر می‌رسد که تبلت جدید شرکت سامسونگ دارای بلندگوهای چهارگانه است و از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری و یک پورت USB Type-C نیز در قسمت پایین این محصول تعبیه شده است، انتظار می‌رود که لبه کناری تبلت نیز میزبان یک حسگر اثرانگشت باشد. هنوز شرکت سامسونگ زمان دقیق عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 2021 را اعلام نکرده است، اما ممکن است تا چند ماه آینده در اختیار کاربران قرار بگیرد. علاوه بر این، قیمت تبلت ذکر شده از ۲۷۱ دلار آغاز می‌شود.

کد خبر 523095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.