باستانی: استاندار جدید اصفهان باید فراجناحی باشد

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ‌اصفهان گفت: در صورتی که استاندار بخواهد خود را محدود به ارتباط با یک جریان سیاسی کند استان اصفهان در عقب ماندگی تاریخی خود خواهد ماند.

محسن باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم ایران معیشت و مبارزه با کرونا است، لذا به نظر می‌رسد اصفهان در زمینه ایجاد اشتغال و مبارزه با بیماری کرونا نسبت سایر استان عقب است، بر همین اساس باید استاندار جدید با مشاوره نیروهای تخصصی اصفهان را با فعالیت کارشناسی از وضعیت فعلی خارج کند.

وی افزود: موضوعات مربوط به معضل آب، حاشیه‌نشینی و مشکلات کشاورزی هم از مسائلی است که استاندار جدید اصفهان باید نسبت به آن توجه ویژه کند و این استان را که در گذشته به عنوان یک استان برخوردار مطرح بود و امروز از عنوان برخوردار فاصله گرفته است را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: استاندار جدید اصفهان باید فراجناحی باشد و در تمامی مسائل و مشکلات اصفهان از پتانسیل‌های احزاب استفاده کند، زیرا در تمامی احزاب سیاسی استان نیروهای دلسوز وجود دارد، بر همین اساس لازم است استاندار یک نگاه جامع داشته باشد.

باستانی خاطرنشان کرد: در صورتی که استاندار بخواهد خود را محدود به ارتباط با یک جریان سیاسی کند، استان اصفهان در عقب ماندگی تاریخی خود خواهد ماند.

کد خبر 523086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.