‏ضرورت تسریع در صدور حکم شهردار قائم شهر

رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر خواستار تسریع در صدور حکم شهردار این شهر شد و گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهر بلاتکلیف مانده است؛ باید هر چه سریع‌تر شهردار انتخاب شود تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای در شأن مردم قائم شهر ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان اسماعیلی نجار صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم شهر افزود: تاکید شورای شهر ششم فارغ از شرح وظایف انتخاب شهردار و نظارت بر امور شهرداری این است که در حوزه‌های مختلف شهری بتواند اقدامات شایسته‌ای برای مردم قائم شهر انجام دهد.

وی ادامه داد: از مسئولان ذی‌ربط انتظار داریم صدور حکم شهردار این شهر را تسریع بخشند، زیرا پروژه‌های نیمه تمام شهر بلاتکلیف مانده است؛ باید هر چه سریع‌تر شهردار انتخاب شود تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای در شأن مردم قائم شهر ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی قائم شهر خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا و شرایط سخت پیش آمده شهرداری هم در کنار کادر درمان برای سلامت شهروندان پای کار آمده و اقدامات بسیار خوبی هم صورت گرفته است.

اسماعیلی نجار با اشاره به در پیش بودن آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته انتظار داریم با توجه این ایام و جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم‌ها ترتیبی اتخاذ شود تا فضاسازی مناسبی در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 523076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.