قابلیت جدیدی به نام Wave در کلاب‌هاوس

کلاب هاوس قابلیت جدیدی به نام ویو (Wave) را معرفی کرده است که به کاربران این اجازه را می‌دهد که دوستان خود را به اتاق گفت و گو دعوت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان کلاب هاوس در حال کار روی روشی جدید برای دعوت مردم به اتاق‌های صوتی هستند، این ویژگی جدید ویو (Wave) نام دارد که بر جنبه‌های اجتماعی کلاب هاوس متمرکز است. اخیراً محققی به نام جین منچوم وونگ Jane Manchum Wong اسکرین‌شات هایی از کلاب هاوس منتشر کرده است که از این طریق می‌توان متوجه نحوه عملکرد این قابلیت جدید شد.

Wave به کاربران این اجازه را می‌دهد که از طریق یک دکمه مشابه لوگوی کلاب‌هاوس برای دوستان خود دست تکان دهید و آن‌ها را به اتاق گفت‌وگو دعوت کنید، در صورتی که دوستان فرد پاسخ دهند به صورت خودکار به اتاق صوتی اضافه می‌شوند و می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید. پیش از این کاربران باید برای پیوستن به کلاب هاوس در لیست انتظار می‌ماندند و ورود آن‌ها تنها با دعوت امکان‌پذیر بود، البته زمانی که چند ماه پیش نسخه اندروید این برنامه منتشر شد، این شبکه اجتماعی صوتی در دسترس همه قرار گرفت.

توسعه دهندگان اپلیکیشن کلاب هاوس تمام تلاش خود را کرده‌اند که ویژگی‌های جدیدی مانند پشتیبانی از صدای فضا را به این برنامه اضافه کنند. از آنجایی که کلاب هاوس بیشتر بر کاربردهای حرفه‌ای برنامه متمرکز شده است، فضای رقابتی بین شبکه‌های اجتماعی مختلف شکل گرفته است. هم اکنون با توجه به این که قابلیتی به نام Wave معرفی شده است، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان کلاب هاوس اقدام مفیدی در جهت بهبود این برنامه انجام داده‌اند.

کد خبر 523071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.