داشتن مدیری مدبر با روحیه جهادی حق مسلم مردم اصفهان است

رئیس کمیسیون اقتصادی،حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان، انتصاب علی قاسم‌زاده به عنوان شهردار این کلانشهر تبریک گفت و اظهار کرد: داشتن مدیری مدبر با روحیه جهادی، مردمی و دلسوز در رأس هرم اداری شهرداری حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ شهر اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج رسولی‌ها در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" بسم‌الله الرحمن الرحیم

((الإمام علیٌّ علیه السلام: الفُرصَةُ تَمُرُّ مَرَّ السَّحابِ، فانتَهِزُوا فُرَصَ الخَیرِ.

حضرت علی علیه السلام می‌فرمایند: فرصت، چون ابر می‌گذرد. پس، فرصت‌های کار خوب را غنیمت شمرید.))

برادر ارجمند جناب آقای دکتر قاسم زاده

با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد،

انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت شهردار اصفهان که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و یقیناً استفاده از ظرفیت متخصصین و تجارب موجود زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هم شهری‌های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

شهر اصفهان از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بوده است که خدمات بی شائبه و بی‌بدیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است و دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا کرده‌اند که نمونه بارز آن شهدای گران قدر هستند.

لذا داشتن مدیری مدبر با روحیه جهادی، مردمی و دلسوز در رأس هرم اداری شهرداری حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ شهر اصفهان است و با توجه به تعهد و کارآمدی جنابعالی، مردم شریف اصفهان را به افق‌های وسیع‌تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی که در طول سال‌های پرافتخار خدمت در این دیار کسب نموده‌اید، انشا الله شاهد پیشرفت‌ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه‌های توسعه این شهر باشیم و از درگاه خداوند متعال موفقیت در مسئولیت‌های محوله مسالت می‌گردد. "

کد خبر 522997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.