زیرسازی و آسفالت بیش از ۵۸ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان از زیرسازی و آسفالت ۵۸ هزار و ۵۱۰ مترمربع از معابر شهر کرمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، عبدالرسول رمضانی با اشاره به زیرسازی و آسفالت ۵۸ هزار و ۵۱۰ مترمربع از معابر شهر کرمان گفت: از این میزان حدود ۴۹ هزار و ۱۸۰ مترمربع از معابر، زیرسازی شده و ۹ هزار و ۳۳۰ مترمربع نیز آسفالت شده است.

وی از زیرسازی معابر شهرک «شهید همت» (شهرک صنعتی) خبر داد و افزود: کوچه‌های شماره ۲۷ و ۲۹ بلوار «هوانیروز» نیز از معابری است که اخیراً زیرسازی و آسفالت شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان با اشاره به زیرسازی و آسفالت کوچه شماره ۱۸ خیابان «شهید ستاری»، خاطرنشان کرد: کوچه شماره ۳ خیابان «بقیه‌الله» نیز زیرسازی و آسفالت شده است.

رمضانی ادامه داد: زیرسازی و آسفالت کوچه شماره ۸ خیابان «کمیل»، زیرسازی کوچه ۱۹ فرعی اول و کوچه شماره ۲۱/۱ خیابان «کمیل» و زیرسازی حد فاصل کوچه‌های ۳ و ۵ بلوار «بلدالامین»، از دیگر اقدامات اخیر این سازمان بوده است‌.

وی تصریح کرد: کوچه شماره ۷ خیابان «مهرگان» واقع در بلوار «بلدالامین»، کوچه جنب مجتمع قضائی «شهید قدوسی»، کوچه ۴ بلوار «امام رضا (ع)» و کُندروی بزرگراه «آیت الله خامنه‌ای» حد فاصل آرامستان «بهشت کریمان» تا خیابان «رُز» نیز زیرسازی شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، همچنین از خاک‌برداری راست‌گرد پل «ایثار» خبر داد.

کد خبر 522986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.