عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ شهریورماه

در این بسته خبری از تشکیل اتاق فکر شهرداری خرمشهر تا برخورد با متخلفان سد معبر در ساری و برگزاری مسابقات عملیات ترکیبی آتش‌نشانی در شهر قدس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رسیدگی روزانه به تجهیزات و ماشین آلات شهرداری اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه ماشین آلات از تجهیزات ضروری برای ارائه خدمات شهری هستند، آماده به کار بودن و سرویس به موقع آنها را عامل تسهیل کننده خدمات خواند و گفت: ۱۴۰ سرویس خدمات تعمیراتی در ۳ ماهه اخیر توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر انجام شده است.

اقدامات شهرداری آستارا در آستانه سال تحصیلی

غلامرضا مصاحب، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا از انجام تمهیدات ترافیکی این سازمان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات ترافیکی لازم برای آغاز سال تحصیلی توسط سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا اتخاذ شده است. و این سازمان در کنار پلیس راهور فعالیت و نظارت گشت‌های نظارتی خود را در سطح شهر افزایش خواهد داد.

برخورد با متخلفان سد معبر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

مرتضی عطایی، شهردار منطقه یک ساری، خاطرنشان کرد: همکاران واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری ساری به‌صورت مستمر نسبت به ارائه تذکر به کاسبان و رفع سد معبر از خیابان‌ها اقدام می‌کنند البته صدور اخطاریه تا حدی کارگشا است و امیدواریم دیگر دستگاه‌ها از جمله دادگستری و نیروی انتظامی برای رفع این معضل و رسیدن به نتیجه مطلوب ورود پیدا کنند.

اتمام کف سازی بازار تاریخی زنجان

امیر ارجمند، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: سال گذشته کف سازی ۲ راسته بازار تاریخی شامل راسته قیصریه و راسته حجت‌الاسلام در سال‌های ۹۸ و ۹۹ از سوی شهرداری زنجان انجام شد اما با توجه به مساحت زیاد بازار، کف سازی به اتمام نرسیده و امسال باقیمانده آن انجام می‌شود.

کاهش بزهکاری مناطق حاشیه‌ای ایلام

نگار محمدیاری‌، مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام گفت: مطالبه گری، توانمندسازی، کاهش بزهکاری و ناهنجاری‌های اجتماعی مردم مناطق حاشیه نشین از مهمترین اهداف این دفتر است.

بهسازی علائم ترافیکی منطقه ۲ شهرداری فردیس

سید رسول حسینی سرپرست منطقه دو شهرداری فردیس از بهسازی و نصب علائم ترافیکی در منطقه ۲ فردیس خبر داد و اظهار داشت: نصب علائم ترافیکی در راستای رضایتمندی شهروندان و سهولت در رانندگی انجام می‌شود و معاونت عمرانی منطقه ۲ با هدف بهبود عبور و مرور شهری و تأمین ایمنی شهروندان اقدام به نصب و تعمیر تابلوهای راهنمایی و علائم ترافیکی در سطح منطقه نموده و این فرایند در حال اجرا است.

رنگ آمیزی المان هواپیمای شهید بابایی

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس المان هواپیمای شهید بابایی رنگ آمیزی می‌شود.

اتاق فکر شهرداری خرمشهر تشکیل می‌شود

فرهاد دربندی نور، سرپرست شهرداری خرمشهر با بیان اینکه تشکیل اتاق فکر به عنوان یک مرکز تصمیم ساز مهم با استفاده از تفکر جمعی به عنوان ضرورت انکارناپذیر محسوب می‌شود، افزود: در راستای تشکیل اتاق فکر از همه نخبگان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، کارشناسان و صاحب نظران طی فراخوانی دعوت به عمل می‌آید تا در این اتاق فکر عضو شوند.

تجدید خط کشی گذرگاه‌های عابر پیاده سطح زرند

محمدجواد عربپور، رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری زرند از خط کشی‌های معابر و بزرگراه‌های شهر گفت و با اعلام اینکه این خط کشی‌ها اهمیت به سزایی در تعیین سهم عبور و انضباط بخشی ترافیک دارند، تاکید کرد: خط کشی‌های معابر و گذرگاه‌های درون شهری به عنوان زبان گویای معابر و خیابان‌های سطح شهر هستند و این طرح به منظور افزایش ایمنی حرکتی دانش آموزان و شهروندان، همچنین تردد آسان خودروها در معابر سطح شهر در حال انجام است.

برگزاری مسابقات عملیات ترکیبی آتش‌نشانی در شهر قدس

مسابقات عملیات ترکیبی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس با حضور رضا حیدری معاون خدمات شهری شهرداری قدس و محسن همیانی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری در محل این سازمان آغاز شد. در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت ۷ مهر، روز آتش‌نشانی و ایمنی برگزار می‌شود، ۳۰ شرکت‌کننده از ۵ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قدس به رقابت پرداخته و آمادگی جسمانی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 522957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.