پیش‌بینی بورس فردا ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار بورس فردا روند متعادل‌تری را سپری کند و شاخص کل در محدوده مثبت تا منفی ۱۰ هزار واحد نوسان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۲۸ شهریور ماه _ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: نرخ سود بانکی در روز جاری با افزایش ۲۴/. درصدی به ۱۸.۷۴ درصد رسید و یکی از عوامل اصلاح بازار در روز جاری بود، و با منفی شدن امروز بازار معامله گران حقیقی ۸۳۱ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

لازم است بانک مرکزی به جای این همه حساسیت برای تغییر نرخ بهره بانکی تمرکز خود را بر روی بانک‌های زیر مجموعه خود بکند، به طور مثال بانک ملی امروز صورت‌های مالی خود را منتشر کرد و شاهد این هستیم که بانک ملی ۶۷ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد، کفایت سرمایه این بانک منفی ۱۱ درصد می‌باشد و وضعیت مناسبی را سپری نمی‌کند.

نرخ دلار کاهش چشمگیری نداشته و همچنان بالاتر از ۲۷ هزار ۵۰۰ تومان می‌باشد اما فروش اوراق بدهی دولت در بازار فرابورس و تغییرات نرخ بهره اثر منفی بر روی بازار بورس داشته است، پیش بینی می‌شود تمام این اصلاحات موقت باشد و در روزهای آتی وضعیت معاملاتی بهتری را تجربه کنیم.

پیش بینی می‌شود بازار بورس فردا روند متعادل‌تری را سپری کند و شاخص کل در محدوده مثبت تا منفی ۱۰ هزار واحد نوسان داشته باشد.

کد خبر 522935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    بورس‌ارزش‌سرمایه‌گذاری‌ندارد‌همش‌منفی