بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پس از رشد قیمت بیت کوین تا محدوده ۵۰ هزار دلار، ممکن است قیمت این ارز دیجیتال مجدد وارد فاز اصلاحی شود، در این سطوح از قیمت‌ها بهتراست نظاره‌گر بوده تا بتوان روند صحیح را پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۸ هزار و ۶۱۶ دلار

· اتریوم سه هزار و ۵۰۱ دلار

· کاردانو دو دلار و ۴۰ سنت

· بایننس کوین ۴۱۷ دلار

· دوج کوین ۲۴ سنت

· ریپل یک دلار و ۹ سنت

· پولکادات ۳۵ دلار و یک سنت

· یونی سواپ ۲۴ دلار و ۹۶ سنت

· سولنا ۱۵۷ دلار و ۵۳ سنت

· اولنچ ۷۳ دلار و ۹۷ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۷ شهریور

موج بازگشتی می‌تواند موج b از زیر شاخه موج اصلاحی اصلی B باشد و پس از رشد تا محدوده ۵۰ هزار دلار مجدد وارد فاز اصلاحی شویم بنابراین در این سطوح از قیمت‌ها بهتراست نظاره‌گر باشیم تا بتوان روند صحیح را پیش بینی کرد.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

نوسان‌های سولانا ۲۵۰ میلیون دلار به معامله‌گران قراردادهای آتی ضرر زد

قیمت سولانا از کف ۲۲ دلار در جولای سال گذشته حدود ۸۸۰ درصد رشد کرده و در ۹ سپتامبر امسال (۱۸ شهریور) به اوج قیمتی ۲۱۶ دلار رسید. بهای سولانا از تاریخ اوج خود نوسان‌های متعددی را تجربه کرده است و در طی این نوسانات بیش از ۲۵۰ میلیون دلار از قراردادهای آتی آن لیکویید شده‌اند. یکی از دلایل اصلی نوسان قیمت سولانا اختلال شبکه آن بود که قیمت این ارز دیجیتال را طی چند ساعت تا ۱۷ درصد کاهش داد.

جان سینا فروش مجموعه NFT خود را «شکست فاجعه‌بار» خواند

جان سینا، ورزشکار مشهور کمپانی دبلیو دبلیو ای، که اخیراً مجموعه توکن‌های غیر مثلی خود را عرضه کرده بود، می‌گوید این اقدام یک شکست فاجعه‌بار بوده است. این کمپانی ۵۰۰ توکن غیر مثلی را که قیمت هر کدام هزار دلار بود، به مزایده گذاشته بود که فقط ۳۷ عدد از آنها به فروش رفت. سینا افزود: «من و مسئولان دبلیو دبلیو ای فکر می‌کردیم هزار دلار قیمتی منصفانه است ولی کاملاً در اشتباه بودیم.»

رئیس بانک مرکزی اروپا، ارزهای دیجیتال را دارایی‌هایی سوداگرایانه و مشکوک خواند

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، در تازه‌ترین اظهارت خود بار دیگر به ارزهای دیجیتال حمله کرده و گفته است که آن‌ها ارز نیستند، بلکه دارایی‌هایی بسیار سوداگرایانه و مشکوکی هستند. او همچنین از مصرف بالای انرژی برای استخراج بیت کوین انتقاد کرده است. لاگارد با این حال بیان داشته که استیبل کوین‌ها چون به ارزهای فیات وابسته‌اند و توسط شرکت‌های فناوری‌محور پشتیبانی می‌شوند، می‌توانند اعتماد بیشتری جلب کنند. او همچنین گفته است که بانک مرکزی اروپا به‌سختی در حال تلاش برای راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی است.

شرکت MonoX پنج میلیون دلار سرمایه جذب کرد

شرکت MonoX، یک شرکت فعال در زمینه بازارسازی خودکار، از جذب سرمایه پنج میلیون دلاری خبر داد. این شرکت اعلام کرده است که از این سرمایه برای حمایت از توسعه راهکارهایی برای کاهش نیاز به سرمایه و نقدینگی برای پروژه‌های امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) استفاده خواهد کرد. این بازارساز خودکار هم‌اکنون در مرحله توسعه بتا قرار دارد و قرار است نسخه اصلی خود را در بلاک چین‌های اتریوم و پالیگان راه‌اندازی کند.

سناتور آمریکایی خواستار افزایش تلاش‌ها برای جلوگیری از استفاده مجرمانه از ارزهای دیجیتال شد

مارگارت حسن (Margaret Hassan)، سناتور آمریکایی، با ارسال نامه‌ای به دادستان کل آمریکا، نگرانی خود را درباره استفاده مجرمانه از ارزهای دیجیتال ابراز کرده و خواستار افزایش تلاش نهادهای نظارتی و قضائی برای جلوگیری از آن شده است. او همچنین در نامه خود نوشته است که ماه گذشته شهر پیتربورو در نیوهمشایر، هدف حمله سایبری قرار گرفته و ۲.۳ میلیون دلار به سرقت رفته و به ارز دیجیتال تبدیل شده است.

تیم بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز به دنیای ارزهای دیجیتال وارد می‌شود

فربد اثنی‌عشری، خبرنگار نشریه ورزشی اسپورتس ایلاستریتد، در توئیتر خود اعلام کرده است که باشگاه بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز، آماده پذیرش ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک روش پرداخت برای فروش بلیت است. گفتنی است پیش از این باشگاه‌های بسکتبال دالاس ماوریکس و ساکرامنتو کینگز نیز مبادرت به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده بودند.

رأی‌گیری از دارندگان توکن ICP برای ادغام با بیت کوین

بنیاد دفینیتی اعلام کرده است که دارندگان توکن اینترنت کامپیوتر (ICP)، طی یک نظرسنجی دو روزه می‌توانند به ادغام با بلاک چین بیت کوین، رأی مثبت یا منفی بدهند. این ادغام موجب می‌شود تراکنش‌های بیت کوین سریع‌تر انجام شده و هزینه معاملات کاهش پیدا کند. همچنین در صورت تصویب این پیشنهاد، قراردادهای هوشمندی که بر روی بلاک چین ICP قرار دارد قادر به نگهداری، ارسال و دریافت بیت کوین بدون نیاز به کلید خصوصی هستند.

فعالیت پلتفرم وام‌دهی سلسیوس در ایالت‌های تگزاس و نیوجرسی متوقف می‌شود

اداره اوراق بهادار ایالت نیوجرسی به پلتفرم وام‌دهی سلسیوس دستور داده است که تا پایان ماه اکتبر (اوایل آذر)، از ارائه حساب‌هایی با پرداخت بهره بالا به مشتریان خودداری کند. همچنین هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس نیز به این شرکت دستور داده تا برای ادای پاره‌ای توضیحات به این هیئت مراجعه کرده و ارائه خدمات خود را متوقف کند. گفتنی است پیش از این فعالیت پلتفرم وام‌دهی بلاک فای نیز از سوی نهادهای قانون‌گذار در ایالت‌های نیوجرسی، تگزاس، ورمونت و آلاباما با مشکل مواجه شده بود.

شکایت از اپل برای ارائه یک کیف پول ارز دیجیتال جعلی در اپل استور

گروهی از دارندگان ارز دیجیتال XRP که مدعی‌اند سرمایه خود را به دلیل استفاده از یک اپلیکیشن جعلی از دست داده‌اند، از اپل، بزرگ‌ترین شرکت جهان، شکایت کرده‌اند. در شکایت این افراد آمده است که آنان به دلیل استفاده از یک کیف پول ارز دیجیتال جعلی با نام Toast Plus که در اپل‌استور ارائه شده، سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند. آن‌ها معتقدند که اپل نباید این برنامه مخرب را برای دانلود در اپل‌استور قرار می‌داد.

مدیرعامل مایکرواستراتژی: مقایسه بیت کوین و طلا را متوقف کنید

مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی، در جدیدترین توییت خود بازدهی طلا و بیت کوین را بررسی کرده است. او نوشته است که بازدهی بیت کوین در سال ۲۰۲۱، ۳۳۲ درصد بوده و این در حالی است که طلا ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. همچنین در دهه گذشته بیت کوین به‌طور متوسط سالیانه ۱۴۶ درصد بازدهی داشته و بازدهی طلا تقریباً صفر بوده است. او در ادامه این سوال را مطرح کرده که آیا وقت آن نرسیده که بحث‌وجدل درباره اینکه بیت کوین ذخیره ارزش بهتری است یا طلا را متوقف کنیم؟

تحلیلگر شرکت دسنتریدر: بیت کوین تا پایان سال به ۸۵ هزار دلار می‌رسد

علیرغم اینکه بیت کوین هم‌اکنون پایین‌تر از ۵۰ هزار دلار خریدوفروش می‌شود، اما تحلیلگران درباره روند صعودی بیت کوین قاطعانه نظر می‌دهند. فلیب فلیب، تحلیلگر شرکت دسنتریدر نیز از جمله تحلیلگرانی است که معتقد است بیت کوین آماده اوج‌گیری است و صرفاً یک خبر بد می‌تواند جلوی رسیدن پادشاه ارزهای دیجیتال به ۱۰۰ هزار دلار را بگیرد. او می‌گوید بیت کوین در سه‌ماهه پایانی سال جاری میلادی ابتدا به‌سوی ۸۵ هزار دلار پیش می‌رود و در ادامه می‌تواند از مقاومت روانی ۱۰۰ هزار دلار نیز عبور کند.

نتایج یک نظرسنجی در ایرلند: از هر ۱۰ سرمایه‌گذار ایرلندی یک نفر در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است

نتایج یک نظرسنجی جدید در ایرلند نشان داده است که از هر ۱۰ سرمایه‌گذار ایرلندی یک نفر در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. بیشترین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در بازه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال بوده‌اند و بیت کوین اولین انتخاب آن‌ها بوده است. تقریباً نیمی از پاسخ‌دهندگان اذعان کرده‌اند که به دلیل نرخ‌های پایین بهره در بانک‌های سنتی این کشور، به فکر سرمایه‌گذاری در کلاس‌های دارای مختلف هستند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 522897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.