اجرای طرح پاکسازی «محله به محله» در مشکین دشت

شهردار مشکین دشت از اجرای طرح پاکسازی محله به محله در این شهر خبر داد و گفت: بهسازی چشمه‌های بهداشتی پارک‌ها در دست اقدام است.

حسین بغدادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح پاکسازی محلات به طور جهادی هر هفته در یک محله از مشکین دشت انجام می‌شود، اظهار کرد: داشتن شهری پاک و زیبا علاوه بر تأمین آرامش روحی و روانی شهروندان موجب سلامت جسم و جان شهر می‌شود.

وی ادامه داد: برای اینکه شهر خود را از گزند خطرات احتمالی زیست محیطی حفظ کنیم، همکاری شهروندان و مشارکت آنان در مدیریت شهر در بهبود فضای بصری شهر مؤثر است.

شهردار مشکین دشت عنوان کرد: برنامه‌ی پاکسازی محلات و مصون نگه داشتن آنها از آلودگی‌های بصری برنامه‌ای مستمر است که به صورت پیاپی اجرا خواهد شد، زیرا نظافت شهر زمان و مکان ندارد و فرایندی ضروری و همیشگی است.

وی با اشاره به استفاده شهروندان از پارک و بوستان‌های شهر گفت: متأسفانه سرقت در، لوله و اتصالات سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های شهر، هزینه‌های بهسازی مبلمان شهری و فضاهای سبز را بی‌نتیجه می‌کند.

بغدادی تصریح کرد: مدیریت شهری با توجه به ضرورت احداث سرویس بهداشتی در شهر در یک کار شهروند مدارانه اقدام به ساخت چهار چشمه سرویس بهداشتی و اتاقک نگهبانی با اعتبار سه میلیارد ریال در بوستان گل‌های شهرک مهندسی زراعی که فاقد سرویس بهداشتی است و یکی از مطالبات شهروندان بود، کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری مشکین دشت در راستای خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان نیز در حفظ و نگهداری از فضاهای سبز از اهمیت بالایی برخوردار است لذا از شهروندان می‌خواهیم که در این راستا مدیریت شهری را همراهی کنند.

کد خبر 522869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.