محمدحسین مهدویان از جمعه‌های بدون «زخم کاری» نوشته است

محمد حسین مهدویان، کارگردان سریال پر بیننده «زخم کاری»، در صفحه اینستاگرام خود از اولین جمعه بدون زخم کاری پس از پایان یافتن این سریال نوشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسین مهدویان با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

«در پانزده هفته گذشته هر پنجشنبه همراه با سجاد، هادی، مهرشاد، امین، حبیب، حسین، بچه‌های استودیو روشنا و دوستان نازنین فیلیمو، شب را با اضطراب شیرین آماده سازی قسمت جدیدی از سریال زخم به صبح رساندیم و در میان فشار و خستگی فقط به این می‌اندیشیدیم که آیا محصول تلاشمان به چشم شما خواهد آمد یا نه؟ سخت بود اما حالا در اولین جمعه‌ی بدون زخم کاری برای همه‌ی آن فشارها، خستگی‌ها، شب بیداری‌ها و انتظار شیرین خواندن اولین کامنت ها دلم تنگ شده است.

از تمام دوستانی که در این هفته‌ها کنارم بودند و به لطف و هم‌راهی آنها کار به سرانجام رسید، ممنونم. نمی‌توانم همه را نام ببرم، ولی دست‌بوسشان هستم. همه عزیزانی که نه فقط در این پانزده هفته که در تمام یک سال گذشته همراهم شدند تا در کنار هم زخم کاری را بسازیم.

از شما تماشاگران پر شمار زخم کاری سپاسگزارم که با استقبال چشم گیرتان ما را شرمنده‌ی محبتتان کردید. محبت‌های بزرگوارانه شما از روش‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی با پست، استوری، دایرکت و انواع مسیرهای دیگر به دست‌مان می‌رسید. پاسخ گویی به تک تک شما عزیزان به ویژه رفقایی که پیام‌های زیادی را به صورت دایرکت ارسال کردند از توان من خارج بود و از این بابت پوزش می‌خواهم.

بدانید که ما به کاستی‌های خود آگاهیم و محبت‌های بی‌نظیر شما را نه به حساب خود که به پای طبع بلند شما مردم ایران می‌گذاریم. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک اثری شایسته‌تر و کم نقص تر تقدیمتان کنیم.»

محمدحسین مهدویان از جمعه‌های بدون «زخم کاری» نوشته است

کد خبر 522856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.