هوشمندسازی فرآیندهای سازمانی و برون سازمانی تاکسیرانی مشهد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان تاکسیرانی هوشمندسازی فرآیندهای سازمانی و برون سازمانی است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای رسیدن به این هدف با روش‌های پرداخت کرایه و حذف وجه نقد، سامانه پرداخت غیر نقدی با همکاری سازمان فاوا شهرداری راه اندازی شد.

وی افزود: از ابتدای آغاز به کار این سامانه، سیاست‌های تشویقی سازمان جهت ترغیب و استفاده حداکثری تاکسیرانان و در مقابل شهروندان نیز در دستور کار سازمان تاکسیرانی مشهد قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به تقدیر از تاکسیرانان پیش گام در پرداخت موبایلی، خاطرنشان کرد: در همین راستا سه نفر از تاکسیرانانی که پیش گام در پرداخت موبایلی و استفاده از سامانه بودند، تقدیر شد.

وی ادامه داد: همواره موفقیت طرح‌های اجرایی مستلزم همکاری همه جانبه است از همین رو تاکسیرانانی که با سیاست‌های سازمان به هر نحوه‌ای همکاری می‌کنند، یقیناً مشمول حمایت و تشویق سازمان قرار خواهند گرفت.

کد خبر 522851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.