۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اپل واچ سری هفت معرفی شد

اپل واچ سری هفت به تازگی معرفی شده است و به تراشه جدیدی مجهز شده که نسبت به نسل پیشین خود وزن بیشتری دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در جریان رویداد رونمایی از آیفون ۱۳، اپل واچ سری هفت خود را نیز معرفی کرد، اما اطلاعاتی در مورد مشخصات و ویژگی‌های آن ارائه نکرد. اخیراً اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های این گجت فاش شده است که نشان می‌دهد به تراشه جدید S7 مجهز شده است. عملکرد تراشه این ساعت در مقایسه با اپل واچ SE به میزان ۲۰ درصد سریع‌تر است.

مدل آلومینیومی این ساعت در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متری عرضه می‌شود که به ترتیب ۳۲ و ۳۸.۸ گرم وزن دارد. نسخه فولاد ضد زنگ آن نیز در اندازه‌های مشابه با مدل آلومینیومی به ترتیب ۴۲.۳ و ۵۱.۵ گرم وزن دارد، وزن مدل تیتانیومی این گجت نیز ۳۷ یا ۴۵.۱ گرم است؛ بنابراین نسل جدید ساعت هوشمند اپل کمی از اپل واچ ۶ سنگین‌تر است، ممکن است دلیل افزایش وزن آن استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر باشد.

اپل واچ سری هفت اولین ساعت هوشمند شرکت اپل است که گواهی استاندارد IP6X را دریافت کرده است و در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاوم است؛ بنابراین کاربران می‌توانند با اطمینان بیشتری از آن در ساحل استفاده کنند. علاوه بر این، محصول ذکر شده تا عمق ۵۰ متر زیر آب نیز مقاوم است. به نظر می‌رسد که با شارژ تنها هشت دقیقه ساعت هوشمند جدید شرکت اپل می‌توان به مدت هشت ساعت از آن استفاده کرد.

کد خبر 522817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.