«اصفهان ویلا» گامی برای افزایش سرانه ورزشی منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: احداث زمین‌های ورزشی روباز «اصفهان ویلا» یکی از طرح‌های این منطقه برای افزایش سرانه ورزشی در خیابان رزمندگان است.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح «اصفهان ویلا» در مرداد ماه سال جاری آغاز شده و بر اساس پیمان‌های موجود باید تا آبان ماه به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: مساحت طرح اصفهان ویلا یک هزار مترمربع شامل زمین‌های ورزشی روباز بسکتبال، والیبال، زمین اسکیت مجهز به کفپوش و رختکن‌های ورزشی است که با برآورد اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به در حال اجرا بودن طرح مسیر سلامت بوستان بهشت در محله میرعماد، افزود: محور سلامت پارک بهشت از دیگر طرح‌های منطقه است که علاوه بر افزودن به زیبایی پارک بهشت، امکان ورزش شهروندان در این مکان را نیز فراهم می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث محور سلامت پارک که اردیبهشت ماه سال جاری در محله میرعماد آغاز شده تا مهرماه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کیهانی گفت: برای اجرای این طرح دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که با اجرای آن فضاهایی شامل آبنما، فضای نشیمن، فضاهای ورزشی و پیاده رو به بوستان بهشت افزوده می‌شود.

کد خبر 522775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.