هوای اصفهان همچنان آلوده است/۳ ایستگاه کنترل کیفی هوا در وضعیت قرمز

هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۹ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _شنبه ۲۷ شهریورماه _ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۹ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان پروین و احمدآباد به ترتیب روی شاخص ۱۶۳ و ۱۷۰ در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه خرازی فعال نیست.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه باهنر بر روی شاخص ۱۱۸ و در وضعیت سالم است، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه رودکی و استانداری به ترتیب روی شاخص ۸۸ و ۱۱۷ در وضعیت سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر و سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۷۸ و ۱۳۷ در وضعیت سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، دستگاه سنجش کیفیت هوای مبارکه بر روی شاخص ۶۹ و در وضعیت سالم است.

همچنین شاخص کیفی هوا در محدوده رهنان بر روی شاخص ۸۸ و در وضعیت سالم قرار دارد و اکنون دستگاه سنجش کیفی هوا در ایستگاه میدان انقلاب و فرشادی به ترتیب بر روی شاخص ۱۲۷ و ۱۰۶ است و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه جی و کاوه بر روی شاخص ۱۵۴ و ۹۵ و در وضعیت ناسالم برای عموم و سالم است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 522766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.