قیمت آیفون‌های جدید در چه محدوده‌ای است؟

آیفون ۱۳ مینی کوچکترین عضو سری آیفون ۱۳ است، که دارای یک نمایشگر ۵.۴ اینچی است که از تمام قابلیتهای آیفون ۱۳ که نمایشگری ۶.۱ اینچی دارد، برخوردار است. و به هر حال اپل تصمیم گرفته تا به فروش آیفون SE 2020 ادامه دهد!

به گزارش ایمنا، با رونمایی رسمی از آیفون ۱۳، طیف قیمت مجموعه دستگاه‌های آیفون تولیدی در سال ۲۰۲۱ از بالا تا پایین تغییر کرد. آیفون SE همچنان ارزان‌ترین اسمارت‌فون در مقطع کنونی (یعنی سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱) است .

پس از آن آیفون ۱۱ با ۴۹۹ دلار و آیفون ۱۲ با ۵۹۹ دلار جی گرفته‌اند. قیمت آیفون ۱۳ مینی از ۶۹۹ دلار و آیفون ۱۳ از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود و البته قیمت پایه آیفون ۱۳ پرو ۹۹۹ و آیفون پرو مکس ۱۰۹۹ دلار آمریکا است.

قیمت آیفون‌های جدید در چه محدوده‌ای است؟

آیفون ۱۳ مینی کوچک‌ترین عضو سری آیفون ۱۳ است، که دارای یک نمایشگر ۵.۴ اینچی است که از تمام قابلیت‌های آیفون ۱۳، که نمایشگری ۶.۱ اینچی دارد، برخوردار است و به هر حال اپل تصمیم گرفته تا به فروش آیفون SE 2020 ادامه دهد!

هر دو آیفون ۱۳ دوربین یکسان در جلو و عقب دارد. دوربین‌های عقب ۱۲ مگاپیکسلی است که یکی عریض و دیگری فوق عریض است. دوربین‌های آن‌ها بسیار شبیه مدل قبلی‌شان است، ولی قابلیت‌های بیشتری برای ضبط ویدئویی در اختیار قرار می‌دهد. آیفون ۱۳ «حالت سینماتیک» دارد، قابلیتی که در آیفون ۱۲ وجود نداشت. آیفون ۱۳ می‌تواند ویدئو را به صورت 4K با نرخ 60fps ضبط کند، در حالی که آیفون ۱۲ به 4K با نرخ 30fps محدود شده بود.

قیمت آیفون‌های جدید در چه محدوده‌ای است؟

همچنین این دو آیفون با حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شده‌اند. کل سری آیفون ۱۳ با ویژگی ضد آب IP68 (حداکثر عمق ۶ متر تا ۳۰ دقیقه) با استاندارد IEC 60529 تولید شده است.

صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس نسبت به سری قبلی به ProMotion مجهز شده است که برای آن قابلیت نرخ رفرش تصویر 120Hz را فراهم آورده است. آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس هر دو دارای حجم حافظه داخلی ۱۲۸ و همچنین امکان انتخاب ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت است؛ البته در این مدل‌های جدید آیفون ۱۳ پرو حافظه داخلی ۱ ترابایت نیز قابل سفارش دادن است.

منبع: ایتنا

کد خبر 522763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.