ایران ۴ _ آمریکا ۲/ بازی آسانی که سخت شد

تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه چهار بر دو آمریکارا در دومین بازی رقابت های این دوره از جام جهانی شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران امشب در دومین بازی خود در رقابت‌های این دوره از جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف آمریکا رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به نفع ایران تمام شد.

دیدار تیم ملی فوتسال ایران و آمریکا

محل بازی: ویلینوس آرنا

ترکیب اولیه تیم ملی ایران: علیرضا صمیمی، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمد شجری، مسلم اولادقباد و مهدی جاوید.

سرمربی: محمد ناظم الشریعه

ترکیب اولیه تیم ملی آمریکا: دیگو مورتی، لوسیانو گونزالز، توماس پوندکا، زاچ رگت و گیلهرمه ویه‌گا.

گل‌ها:

آمریکا: لوسیانو گونزالز (دقیقه ۳ و ۳۶)

ایران: فرهاد توکلی (دقیقه ۳)، مهدی جاوید (دقیقه ۷)، احمد اسماعیل پور (دقیقه ۱۰)، سعید احمد عباسی (دقیقه ۳۹)

کارت زرد:

ایران: شجری (دقیقه ۷)، میثم اولاد قباد (دقیقه ۹)

کارت قرمز:

ایران: علیرضا صمیمی (دقیقه ۲)

شرح بازی: حسین طیبی بخاطر آسیب دیدگی و حمید احمدی به علت محرومیت در فهرست تیم ملی ایران مقابل آمریکا حضور ندارند. در دقیقه دو به دلیل اینکه صمیمی بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست گرفت اخراج شد و بازی با آرژانتین را از دست داد. باقر محمدی جایگزین صمیمی در زمین شد، با توجه به اینکه تیم ملی ایران اخراجی داده با سه بازیکن بازی می‌کند و تحت فشار است که گل هم دریافت می‌کند. ایرانی‌ها بعد از دریافت گل با ترکیب کامل درون زمین قرار گرفتند که با استفاده از اشتباه آمریکایی‌ها به گل تساوی رسیدند، در ادامه مسابقه ایران تسلط بیشتری به بازی پیدا کرد. ایرانی‌ها دو گل دیگر به ثمر رساندند و بازی را در اختیار گرفتند. آمریکایی‌ها از دقیقه ۱۵ به صورت پاور پلی بازی کردند تا در صورت امکان گل‌های خورده را جبران کنند و از طرفی دیگر وقت بازی را بگیرند تا تعداد گل کمتری دریافت کنند. در نهایت نیمه اول با نتیجه سه بر یک به نفع ایران به اتمام رسید.

یکی از تاکتیک‌های آمریکا ارسال توپ توسط دروازه‌بان این تیم به پشت مدافعین ایران است تا بازیکنان آمریکا به ضربه سر به گل برسند که خطرناک هم ظاهر شدند. در نیمه دوم سطح بازی ایران هم پایین آمده و آمریکا تک موقعیت‌هایی به وجود می‌آورد، در این نیمه بازی خوبی شاهد نیستیم و ایرانی‌ها آمریکا را دست کم گرفتند که گل دوم را هم وارد دروازه ایران می‌کند. آمریکا به صورت پاور پلی بازی می‌کند که احمد عباسی با یک توپ‌گیری دروازه خالی آمریکا را باز کرد و در نهایت بازی با نتیجه چهار بر دو به نفع ایران تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: شوت سنگین بازیکن آمریکا را باقر محمدی گرفت.

دقیقه ۷: جاوید از شلوغی جلوی دروازه حریف استفاده کرد و شوتی خطرناک زد که دروازه‌بان آمریکا با یک دست توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۱: بازیکنان ایران روی یک ضد حمله به دروازه آمریکا رسیدند که فخیم موفق نشد پاس دریافتی را به گل تبدیل کند.

دقیقه ۲۰: شوت سنگین بازیکن ایران را دروازه‌بان آمریکا به بیرون زد.

دقیقه ۳۵: شوت بازیکن آمریکا را باقر محمدی به کرنر فرستاد.

شرح گل:

دقیقه ۳: زمانی که ایران یک بازیکن کمتر داشت، لوسیانو گونزالز از بیرون محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه ایران زد که کنج دروازه باقر محمدی قرار گرفت.

دقیقه ۳: دروازه‌بان و دفاع آمریکا اشتباهی انجام دادند که بازیکنان ایران از این موقعیت استفاده و با توپ‌گیری کردند که توسط فرهاد توکلی گل تساوی را به ثمر رساندند.

دقیقه ۷: مهرداد اولاد قباد از سمت راست آمریکا حرکت کرد، دروازه‌بان و دفاع این تیم را به سمت خود کشید و پاسی به جاوید داد که این بازیکن هم دروازه خالی آمریکا را برای دومین بار باز کرد.

دقیقه ۱۰: بازیکنان ایران با پاس کاری‌های پی در پی به دروازه آمریکا رسیدند که احمد عباسی توپ را برای اسماعیل پور کاشت و این بازیکن سومین گل ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۶: روی شروع مجدد دروازه‌بان آمریکا توپ را به لوسیانو گونزالز رساند که این بازیکن با شوتی محکم دروازه ایران را باز کرد.

دقیقه ۳۹: آمریکا در حال بازی به صورت پاور پلی بود که حسن زاده توپ‌گیری کرد و توپ را به سعید احمد عباسی رساند و این بازیکن هم توپ را وارد دروازه آمریکا کرد.
 

کد خبر 522722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.