باید مدیران انقلابی و جهادی در کشور انتخاب شوند

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: مدیران ضعیف و ناکارآمد و بی‌انگیزه موجب فساد اقتصادی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با تأکید بر بازسازی انقلاب در بخش مدیرتی، اظهار کرد: راهکار بازسازی مدیریت کشور انتخاب افراد انقلابی و جهادی است، اگر قطار انقلاب از ریل اصلی خارج شود متوقف خواهد شد.

وی افزود: پایه و اساس انقلاب برگرفته از اسلام ناب محمدی است، حرکت انقلاب باید به سمت و سوی ظهور منجی عالم بشریت حرکت کند نه اینکه آن را به سمت غرب حرکت دهیم که مقصد رسیدن به اهداف آمریکا باشد.

امام‌جمعه بویین میاندشت با تأکید بر استفاده از ظرفیت مدیران انقلابی و جهادی، گفت: اگر می‌خواهیم در تمام عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم باید مدیرانی جهادی و انقلابی انتخاب شوند.

اسکندری گفت: مدیران ضعیف و ناکارآمد و بی‌انگیزه موجب فساد اقتصادی می‌شوند، ممکن است مدیری فسادزا نباشد اما ضعف مدیر موجب ایجاد فساد و دودستگی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: فضای دفاع مقدس مدیران جهادی و لایق را مشخص کرد، فرماندهان بزرگی مانند سردار سلیمانی در دوران جنگ شناخته شدند و هنوز هم از نیروهایی مانند سردار شهید سلیمانی زیاد داریم.

امام‌جمعه بویین میاندشت با تأکید بر استقبال مردم این شهرستان از طرح واکسیناسیون کرونا، گفت: تزریق همگانی واکسن کرونا موجب کاهش مرگ و میر خواهد شد.

کد خبر 522678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.