شخصیت فرهنگی اصفهان را حفظ می‌کنیم/ شهرداری مامن مردم می‌شود

شهردار اصفهان گفت: امیدواریم بتوانیم با نگاه فرهنگی به اصفهان شأن این شهر را حفظ و کمک کنیم که در جهان مثل زمرد و نگین بدرخشد و کماکان مقصد گردشگرانی باشد که با عشق و علاقه شهر ما را سیاحت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امشب (پنج‌شنبه) در اولین شب کاری خود در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی هشت بهشت شبکه اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که می‌توانم در یک دوره چهار ساله به مردم شهر اصفهان خدمت کنم.

وی افزود: اصفهان شهری است که به خودی خود و به ذات از هویت و شخصیت فرهنگی و تمدنی بالایی برخوردار است و امیدوارم که در چهار سال آینده، گردی بر دامن این شهر ننشسته و کاری نکنیم که شخصیت آن آسیب ببیند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: گاهی انجام اشتباهی مثل ساخت یک ساختمان یا برگزاری رویدادی که در شأن شهر نیست، ممکن است شخصیت اصفهان را دچار لطمه و آسیب کند بدین سبب امیدوارم بتوانیم با کمک فرهیختگان، نخبگان و مردمی که صاحب شهر هستند و با همفکری و مشارکت و همراهی آنان، قدم‌های مثبت و خوبی در جهت آبادانی کلانشهر اصفهان برداریم.

قاسم‌زاده با اشاره به دغدغه مردم درباره روند فعالیت‌های اداری در شهرداری، تصریح کرد: از این دغدغه‌ها مطلع هستم و امیدوارم به لطف خدا بتوانیم کاری کنیم که اعتماد و اطمینان به مدیریت شهری بیشتر شده و مردم با امنیت خاطر امور خود را پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید مامن شهروندان باشد، اضافه کرد: همه این اتفاقات ممکن نیست مگر اینکه دست به دست هم دهیم و با کمک مردم شهرداری را به سمت شرایط بهتر پیش ببریم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: درست است که اصفهان متعلق به مردم این شهر است، اما مورد علاقه همه مردم ایران و بسیاری از فرهیختگان جهان بوده و شهری است که در دنیا شناخته شده و مورد علاقه کسانی است که به فرهنگ، تاریخ و تمدن علاقه مند هستند.

قاسم‌زاده ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با نگاه فرهنگی به اصفهان، شأن این شهر را حفظ و کمک کنیم که در جهان مثل زمرد و نگین بدرخشد و کماکان مقصد گردشگرانی باشد که با عشق و علاقه شهر ما را سیاحت می‌کنند.

کد خبر 522596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.